اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر خبر داد:

برگزاری 40 یادواره شهدا در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: تا پایان سال‌جاری در شوشتر 40 یادواره شهدا برگزار می‌شود و برای این امر برنامه‌ریزی‌هایی نیز انجام شده است.

برگزاری 40 یادواره شهدا در شوشتر
عبدالهادی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: یادواره شهدای شوشتر همه ساله در سپاه ناحیه شوشتر بررسی و پس از قرار گرفتن در برنامه‌های سال تامین اعتبار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ گذشته بیش از 50 یادواره شهدا در شوشتر برگزار شده است، افزود: در سال گذشته 52 یادواره شهدا در شوشتر برگزار شد که در سال‌جاری این یادواره‌ها به 40 یادواره کاهش یافته است.
حسین‌‌زاده با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا بیشتر در نیمه دوم سال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط اقلیمی در خوزستان یادواره‌های شهدا بیشتر در نیمه دوم سال در شهرستان شوشتر برنامه‌ریزی می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اهم برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای هفته بسیج در این شهرستان افزود: در سال‌جاری مصادف با هفته بسیج بیش از 60 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر از طرف سپاه ناحیه شوشتر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهم این برنامه‌های فرهنگی افزود: قرار است در برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این هفته کیفیت برگزاری برنامه‌ها در اولویت نخست باشد و تلاش شده است تا برنامه‌ها از جذابیت خاصی برخوردار باشند.
این مقام مسئول با اشاره به سمت و سوی برنامه‌ها، خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده بیشتر در بخش فرهنگی است و قرار است برگزاری این برنامه‌ها با حساسیت خاصی در پایگاه‌های مقاومت پیگیری شود.
حسین‌‌زاده با اشاره به اینکه در این بین برنامه‌های عمرانی نیز در نظر گرفته شده است، افزود: در برنامه‌های سال‌جاری قرار است پایگاه‌های مقاومتی نیز که در طول سال ساختمان آن‌ها نیز به پایان رسیده است به بهره‌برداری برسد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال‌جاری یادواره‌های متعددی برای شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: در سال‌جاری برگزاری یادواره‌های شهدای متعددی در دستور کار است و بخش فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر در این باره برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است.
وی افزود: در سال‌جاری و در هفته بسیج قرار است یادواره‌های شهدای زن با محوریت شهیده نسرین افضل برگزار شود و در این باره برنامه‌ریزی‌های زیادی نیز انجام شده است که این یادواره یکم آذرماه از طرف حوزه مقاومت حضرت زینب(س) برگزار شود.
فرمانده سپاه ناحیه شوشتر تاکید کرد: همچنین امسال یادواره شهدای حمید نیسی و یعقوب نیسی، شهید علی دیوس‌پور، شهدای روستای عرب اسد در مساجد ام الثوره، روستای ظهریه، روستای دیلم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول