اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم آذرماه؛

سپاه لرستان در جمع ۶۰ هزار عاشق ولایت حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود برای حضور در گردهمایی بزرگ 60 هزار نفری عاشقان ولایت در روز پنجم آذرماه را اعلام کرد.

سپاه لرستان در جمع ۶۰ هزار عاشق ولایت حاضر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در شرایطی که دشمن از قدرت ایران اسلامی در هراس است و در پی‌ اعمال فشار سیاسی و تهدید روانی است، بسیجیان این مرز و بوم به عنوان فرزندان معنوی ولایت همواره گوش به فرمان امیر عاشوراییان، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: بسیجیان که در طول دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروها در جبهه‌های حق علیه باطل با کمترین آموزش، معجزات بزرگی از حضور تاریخی و خدایی خود به منصه ظهور رساندند، اینک پس از دفاع مقدس نیز در کنار سپاه پاسداران همواره به عنوان بازوی ولایت در صحنه حضور دارند.
این بیانیه می‌افزاید: امروز بسیج، این مکتب انسان ساز، مظهر ایمان، جوانمردی و پرچم‌دار مبارزات حق‌طلبانه مستضعفان در مقابل مظاهر شوم و خفت بار زر و زور و تزویر ایستاده است.
در پایان این بیانیه نیروهای سپاه و بسیجیان استان لرستان آمادگی خود برای حضور در گردهمایی بزرگ 60 هزار نفری عاشقان ولایت در روز پنجم آذرماه را اعلام کردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول