اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری:

بسیج خاری در چشم دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بسیج حق بزرگی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی دارد و خاری در چشم دشمنان و امیدی در دل دوستان و دلسوزان انقلاب است.

بسیج خاری در چشم دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسماعیل کوثری شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش تفریحات سالم در مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام شهرری ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج حق بزرگی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی دارد و خاری در چشم دشمنان و امیدی در دل دوستان و دلسوزان انقلاب است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامی افزود: دشمنان اسلام و ایران خوب می‌دانند که ملت ایران در کنار بسیجیان همیشه در صحنه چگونه از وطن و ناموس خود دفاع می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به امکانات و تجهیزات مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌‌السلام (جانبازان) عنوان کرد: تهیه امکانات و تجهیزات ورزشی می‌تواند یک مشوق برای علاقمندان به ورزش باشد اما تهیه این امکانات به تنهایی کافی نیست بلکه در کنار این تجهیزات باید از اخلاق و تعهد هم بهره کافی ببریم تا موفقیت‌های بزرگ حاصل شود. 
کوثری تاکید کرد: بعد از ساختن مجموعه‌های فرهنگی‌ـ ورزشی همچون مجموعه جانبازان نحوه بهره‌برداری از آنها مورد تاکید است تا به واسطه آن زحمات طراحان و سازندگان بی‌حاصل نماند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که مدیریت چنین مجموعه‌های فرهنگی‌ـ ورزشی را برعهده دارند باید برخوردهای صمیمانه و توام با محبت داشته باشند تا مشوقی برای ورزش دوستان و مراجعه کنندگان باشند.
کوثری خاطرنشان کرد: بهتر است برای افرادی که توان پرداخت حداقل هزینه‌ها را برای استفاده از چنین مکان‌ها ندارند، تمهیداتی به کار گرفت تا همگان بتوانند از این مجموعه‌های فرهنگی‌ـ ورزشی و تفریحات سالم به اندازه کافی بهره ببرند تا به وسیله آن گام مثبتی در زمینه رشد و توسعه فرهنگ ورزشی در جامعه بر داشته شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: ورزش از ضروریات سالم ماندن هر انسان در جامعه کنونی است و بالا بردن توان جسمی و روحی تامین کننده سلامت و شادابی افراد جامعه است.
وی تاکید کرد: ورزش یک پدیده اجتماعی بسیار مهم است که در همه امور نقش دارد و همچنین ورزش در تامین امنیت جامعه نقش بسیار مهمی دارد زیرا که افراد از اقشار مختلف در مجموعه‌های ورزشی در محیطی سالم تخلیه روانی و جسمی می‌شوند که این امر از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.
کوثری ادامه داد: اگر خواهان سلامت روحی و جسمی افراد جامعه هستیم باید به ورزش توجه کنیم و به رشد و ترویج فرهنگ ورزش در کشور کمک کنیم.
وی با اشاره به جایگاه جانبازان گفت: توجه به جایگاه و منزلت ایثارگران در جامعه و ارتقای این جایگاه باید مورد تاکید قرار گیرد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان تصریح کرد: نقش و جایگاهی که جانبازان طی 8 سال دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی دارند بی‌بدیل و ستودنی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول