اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

مدیرکل ورزش و جوانان فارس منصوب شد

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی تورج موید را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس منصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، وزیر ورزش و جوانان در این حکم خطاب به تورج موید آورده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌ها، بدین وسیله به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب می‌شوید.
محمد عباسی در ادامه این حکم انتصاب افزوده است: امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌مندی از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و برنامه‌ریزان امور جوانان این استان در انجام امور موفق باشید.
در بخش دیگری از این حکم خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح شده است: با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی و استفاده از توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب‌نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه متناسب با شان والای مردم شریف استان فارس فراهم آورید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول