اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کاشان؛

فوتسال ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات فوتسال پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان از امروز به مدت دو روز در کاشان آغاز شد.

فوتسال ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات فوتسال پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور هشت تیم از استان اصفهان برگزار می‌شود.
حسین حیدریان افزود: هشت تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی رقابت می‌کنند و در پایان دور مقدماتی تیم‌های اول و دوم گروه‌ها به عنوان چهار تیم مرحله نیمه نهایی به دور بعد صعود می‌کنند.
رئیس تربیت بدنی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های اول گروه‌ها با تیم‌های دوم رقابت کرده و دو تیم برنده راهی دیدار فینال می‌شوند و تیم‌های بازنده نیز برای کسب مقام سوم مسابقات به رقابت می‌پردازند.
حیدریان یادآور شد: در گروه اول این مسابقات تیم‌های اصفهان، فلاورجان، اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و چادگان به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های کاشان، نطنز، خمینی‌شهر و شهرضا به مصاف یکدیگر می‌روند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، چهارمین دوره مسابقات فوتسال پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان با همکاری اداره تربیت بدنی شهرستان کاشان، کمیته فوتسال این شهرستان و کمیته داوران هیئت فوتبال کاشان به مدت دو روز در سالن شهید شکرریز مجموعه ورزشی شهید ناصر فکری کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول