اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

شاخص برای همه مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای همه شاخص است، گفت: امروز شاهد فضای غبار آلود هستیم و هر چه پیش می‌رود این فضا غبار آلودتر و فتنه‌ها بیشتر می‌شود.

شاخص برای همه مقام معظم رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی عصر امروز در تجمع طلاب و روحانیون در راستای بیعت با ولایت و تجدید میثاق با شهدای روحانی ‌اظهار داشت: عناصری را در مقابل جریان‌های دینی می‌بینیم که یک روز به عنوان برجسته‌ترین مجاهدان بودند و این غبار آلودبودن جاده شهادت را کور می‌کند و سکوی پرش را مخفی نگه می‌دارد.
وی افزود: شهدای ما در یک فضای باز و عرصه شفاف مسیر شهادت را دیدند و سکوی پرش را شناختند و در این راه رفتند اما تفاوت امروز ما غبار آلودبودن فضای زندگی سیاسی اجتماعی نسبت به آنان است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمام مجتهدین در خبرگان رهبری شهادت دادند که رهبری لایق معظم له(رهبر معظم انقلاب) است، تصریح کرد: رهبری در کره زمین منحصر به مقام معظم رهبری است و در حالی که فضای داخلی از یک تیرگی‌ها، سیاهی‌ها و ظلمت‌هایی برخوردار است که سبب می‌شود جاده شهادت را گم کنیم و برای این کار باید به سرغ شاخص برویم.
علم‌الهدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای همه شاخص است، بیان کرد: رهبری پرتو افکن در جامعه است، امروز هیچ چیز مهم‌تر از مقابله با کفر جهانی نیست و در این مسیر مردم باید به شاخص رجوع کنند.
وی افزود: اگر امروز جاده شهادت را گم کردیم حجت خدا بر ما تمام است چون شاخص برای ما مشخص است و باید چشم بازکرد و شاخص رهبری را برگزید و در این جاده قدم برداشت.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: مهم جاده شهادت است نه فضیلت شهادت و مهم این است که در جاده شهادت قرار گیریم البته در فضای غبار آلود تشخیص این جاده مشکل است و در زمان فتنه فوق‌العاده سخت است.
علم‌الهدی با بیان اینکه مباهله ثابت کرد جوهر اسلام پیامبر و مقام ولایت است، خاطر نشان کرد: روز مباهله نشان داد که نقطه نهایی سحر زندگی مادی و مقصد آخری که ائمه در عرصه جهانی پیمودند در شهادت بوده است و بنابراین شهادت یک فیض عظیمی است که اگر در رهگذر زندگی یک انسان قرار گیرد بعنوان بزرگترین فرصت انسان شهید را از انسان‌های دیگر ممتاز می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در جامعه صدر اسلام عرصه شهادت برای زنان آمادگی نداشت، تصریح کرد: در فرهنگ جامعه آن زمان شهادت در مردان تفسیر می‌شد ولی در عین حال آن بانوی بزرگوار مقصد نهایی زندگانی مادی خود را در این جهان شهادت رقم زد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول