اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اراک خبر داد:

مشارکت 75 درصدی اراکی‌ها در طرح تفکیک پسماند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اراک از مشارکت 75 درصدی شهروندان در طرح تفکیک از مبدا پسماند خبر داد.

مشارکت 75 درصدی اراکی‌ها در طرح تفکیک پسماند
حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح تفکیک پسماند از مبدا از 16 مهر ماه در برخی از مناطق شهر اراک به اجرا گذاشته شد که خوشبختانه با مشارکت 75 درصدی شهروندان همراه شد.
وی تصریح کرد: این طرح در مناطق شهرک شهید بهشتی فاز یک  و دو، کوی صنعتی، خیابان شهید شیرودی، شهید رجایی، شهید بهشتی، 22 بهمن، امام موسی صدر و کوی‌ رضوی منطقه دو به اجرا گذاشته شد که جمعیت زیر پوشش  این طرح بالغ بر 111 هزار و 511 نفر و خانوار تحت پوشش آن 27 هزار و 878 خانوار است.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اراک میانگین کل پسماند تولیدی در هر ماه در این مناطق را دو میلیون و 66 هزار و 487 کیلوگرم اعلام کرد و ادامه داد: حجم پسماند خشک در صورت مشارکت کامل شهروندان در ماه 18 درصد از کل پسماند است که 371 هزار و 968 کیلو می‌شود.
حسنی با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح 8 دستگاه نیسان مجهز به سیستم پخش صوت خریداری شده است، گفت: 28 نفر نیروی انسانی برای اجرای این طرح به کار گرفته شده‌اند.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سازمان پسماند شهرداری در آینده‌ای نزدیک نسبت به استقرار ایستگاه ثابت پسماند خشک اقدام خواهد کرد تا چنانچه در هنگام مراجعه ماموران شهرداری افراد در منزل نباشند، پسماندهای خود را داخل این ایستگاه‌ها قرار دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول