اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر خبر داد:

فعالیت 45 مدرسه هیئت‌امنایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر از فعالیت 45 مدرسه مشارکتی و هیئت‌امنایی در سطح این استان خبر داد.

فعالیت 45 مدرسه هیئت‌امنایی در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله عالی‌حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین و فراگیرترین نهادها در جامعه است و هم‌اکنون بیشتر خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش ارتباط دارند.
وی افزود: تقویت زیربنای آموزش و پرورش و افزایش امکانات رفاهی و علمی در مدارس را مورد توجه قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم روز به روز به سمت رشد و توسعه بیشتر حرکت کنیم.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از فعالیت 45 مدرسه مشارکتی و هیئت‌امنایی در سطح این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: باید نسبت به افزایش کارایی مدارس اهتمام ورزیم و تلاش داریم تحقیق و پژوهش را در مدارس تقویت کنیم.
عالی‌حسینی یکی از سیاست‌های استان در سازمان آموزش و پرورش را گسترش مدارس مشارکتی عنوان کرد و اذعان داشت: مسئولان ارشد وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر با تحول بنیادین در آموزش موجبات رضایت مردم و خانواده‌ها را فراهم کرده‌اند.
وی گفت: تقویت کتابخانه‌ها در مدارس و مدارس هوشمند و شناسایی دانش‌آموزان مستعد و یادگیری قرآن از برنامه‌های مهم این مجموعه است.
فرماندار دشتستان نیز در این نشست بر اشاعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در مدارس با بسیج همه امکانات به منظور اجرای برنامه‌های قرآن‌آموزی در سطح شهرستان تاکید کرد.
غلامحسین خسروی افزود: حضور روحانی در آموزش و پرورش در تمام حوزه‌های آموزشی یک اقدام ویژه فرهنگی است که می‌تواند به تعالی باورهای اعتقادی دانش‌آموزان کمک کند.
فرماندار دشتستان بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش مجتمع‌های آموزشی در سطح شهرستان نیز تاکید کرد.
خسروی یادآور شد: دشتستان پرجمعیت‌ترین شهرستان در بوشهر است و بیشترین جمعیت دانش‌آموزی را نیز داراست و این شهرستان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول