اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2 میلیارد ریالی انجام می‌شود؛

مقاوم‌سازی 2 مدرسه در آزادشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گفت: مدارس مولوی شهرستان آزادشهر و خیام نگین‌شهر با اعتبار 2 میلیارد ریالی مقاوم‌سازی می‌شوند.

مقاوم‌سازی 2 مدرسه در آزادشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یعقوب‌علی کوهساریان بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اظهار داشت: عملیات مقاوم‌سازی مدرسه مولوی شهرستان آزادشهر تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و کار مطالعاتی عملیات مقاوم‌سازی مدرسه خیام نگین‌شهر آغاز شده است.
کوهساریان با اشاره به ضرورت حفظ بیت‌المال به جمع‌آوری اموالی که در نتیجه این ساخت و سازها از بناهای قدیمی برجا می‌ماند تاکید کرد.
وی همچنین از خیرین مدرسه‌ساز خواست برای تحصیل دانش‌آموزان این شهرستان در فضاهای مناسب اداره آموزش و پرورش را در احداث مدارس یاری کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: بحث مقاوم‌سازی اماکن عمومی و مسکونی یک ضرورت بوده که باید تمام امکانات را به سمت این امر مهم هدایت کنیم.
کوهساریان با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر در برگزاری برنامه‌های مذهبی ویژه این ایام را خواستار شد و از مدیران مدارس خواست با یک برنامه‌ریزی اصولی زمینه حضور روحانیون و مداحان اهل بیت را در مدارس فراهم کنند تا دانش‌آموزان ضمن شرکت در مدارس بیش از گذشته با فرهنگ عاشورا و کربلا آشنا شوند.
وی ادامه داد: محرم و ایام عاشورا فرصت بسیار مغتمنی است که زمینه هدایت جوانان را فراهم کنیم و صرفا به بر سر و سینه زدن توجه نکنیم چون این روند بدون شناخت فلسفه قیام عاشورا بی‌معنی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر ادامه داد: فرهنگ عاشورا فرهنگ شهادت طلبی، اعتقاد به امام زمان(عج)، امید به آینده و ولایت فقیه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اضافه کرد: با عنایت به اعزام گروهی از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی که به منظور آشنائی بیشتر آنان با فرهنگ ایثار و شهادت و گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی صورت گرفته و با توجه به علاقه‌مندی و استقبال دانش‌آموزان و والدین از اردوهای راهیان نور در آینده نسبت به اعزام گروه‌های مختلف دانش‌آموزی اقداماتی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول