اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای آموزش و پرورش قروه خبر داد:

اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف در 16 مدرسه قروه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قروه از اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف در 16 مدرسه این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف در 16 مدرسه قروه
به گزارش خبر گزاری فارس از سنندج، نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: در راستای اجرای این طرح نیاز به تعامل اثربخش و سازنده از سوی ادارات آّب، برق و گاز شهرستان قروه است.
وی افزود: ادارات یاد شده باید با اجرای برنامه‌های متنوع و ابتکاری در مدارس نسبت به فرهنگ‌سازی در خصوص اصلاح الگوی مصرف همکاری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت و گستردگی کار تعلیم و تربیت، تلاش و فعالیت در این زمینه را نوعی تکلیف همگانی دانست و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان قروه  تعلیم و تربیت صحیح را نیازمند برنامه‌ریزی، همفکری و تعامل دانست و گفت: متولیان امر باید در این راستا تلاش کنند.
فخری مشارکت والدین در کنار اولیای مدارس را گام ارزنده‌ای برای تعلیم و تربیت درست دانش‌آموزان ذکر کرد و بیان داشت: حضور والدین در مدارس می‌تواند انگیزه و علاقه دانش‌آموزان را برای آموختن بیشتر کند.
مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش از تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش به ویژه فرماندار و رییس شورا به خاطر توجه ویژه به آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و کرد و  ضمن قدردانی از احساس مسئولیت رؤسای ادارات به ویژه  ادارات آب، برق و گاز با آموزش و پرورش از همکاری و حسن توجه آنها به امور آب، برق و گاز مدارس و مراکز وابسته به  آموزش و پرورش سپاسگزاری کرد.
ناظمی جلال در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از مصوبات جلسه قبل و فعالیت های آموزش و پرورش ارائه کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول