اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سفر مقام معظم رهبری به مازندران؛

قدیمی‌ترین مدرسه تخریبی نوشهر مرکز هوشمند شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نوشهر گفت: قدیمی‌ترین مدرسه تخریبی نوشهر پس از سفر مقام معظم رهبری، مرکز هوشمند شد.

قدیمی‌ترین مدرسه تخریبی نوشهر مرکز هوشمند شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، احمد بیژنی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه شهید غریبعلی شیخ الاسلامی نوشهر با اشاره به قدمت 46 ساله این مدرسه اظهار داشت: این مدرسه از قدیمی‌ترین مدارس تخریبی حوزه شهری شهرستان نوشهر بوده که با اختصاص اعتبار قابل ملاحظه از سوی رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل مناسب جایگزین شده است.
وی همچنین مدرسه امیرالمومنین حسن‌آباد را دارای قدمت 57 ساله عنوان کرد و ابراز داشت: این مدرسه قدیمی‌ترین مدرسه شهرستان نوشهر بوده که در حال حاضر به عنوان تنها مدرسه هوشمند در استان مازندران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
بیژنی ادامه داد: از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 88 به شهرستان نوشهر ساخت سه واحد آموزشی با اعتبار 3 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که مدرسه 10 کلاسه شهید غریبعلی شیخ الاسلامی و مدرسه هوشمند امیرالمومنین روستای حسن آباد امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: امسال در راستای دستور وزیر آموزش و پرورش برای تک شیفته‌کردن مدارس نیز 95 درصد از فضاهای آموزشی در شیفت صبح دایر است.
مدیر آموزش و پرورش نوشهر همچنین با اشاره به روند شتاب گرفته در ساخت و ساز فضاهای جدید آموزشی در دولت‌های نهم و دهم گفت: در طول شش سال گذشته 12 پروژه با 85 کلاس درس با اعتباری بیش از 5 میلیارد تومان در نوشهر به بهره‌برداری رسیده و در دو سال قبل نیز چهار پروژه با 30 کلاس درس مقاوم‌سازی شده است.
این مسئول همچنین به چهار پروژه آموزشی با 35 کلاس درس در دست احداث یاد کرد و از احداث استخر و سالن‌های ورزشی مصوب سفر دوم و سوم رئیس جمهور به مازندران در این شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول