اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

ایمن‌سازی مسکن، ایجاد امنیت و اشتغال اولویت دهیاران باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر ایمن‌سازی مسکن، امنیت و اشتغال را سه اولویت مهم کار دهیاران در روستاها خواند.

ایمن‌سازی مسکن، ایجاد امنیت و اشتغال اولویت دهیاران باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور پیش از ظهر امروز در گردهمایی اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی ملایر به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی شکل‌گیری نهاد بسیج بود که مربوط به یک قشر نبود بلکه همه اقشار را دربر گرفت.
وی با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه حاصل فداکاری شهدا و بسیجیان بوده است، افزود: مهم‌ترین وظیفه ما حفظ این امنیت و ایجاد آرامش در جامعه است.
فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش به مسائل و مشکلات جامعه به ویژه در روستاها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های جامعه وجود امنیت عمومی مردم است و ما زمانی متوجه این موضوع می‌شویم که این امنیت در معرض خطر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امکانات محدود است و امنیت اصلی را مردم باید ایجاد کنند، بیان داشت: مردم نباید اجازه دهند تا متخلفان با خیال راحت سبب سلب آرامش جامعه شوند و عرصه را بر آنان تنگ کنند.
خیریانپور بر همکاری مردم در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تأکید کرد و افزود: در این راستا مشارکت مردم با پلیس بسیار مهم است و یکی از مسائلی که امروز در روستاها با آن مواجه هستیم نبود شبگرد در روستاهاست.
وی با تأکید بر بحث شبگرد اضافه کرد: همه روستاهایی که شبگرد ندارند با هماهنگی نیروی انتظامی حتماً فرد مطمئنی را برای این امر پیش‌بینی کنند و دهیاران نیز در این مورد پیگیری لازم را داشته باشند.
فرماندار ملایر بر ایمن‌سازی مسکن روستایی تأکید و تصریح کرد: شهرستان ملایر در عقد قرارداد مسکن روستایی رتبه برتر را در استان دارد و 909 واحد عقد قرارداد در بخش مرکزی بوده است.
وی بر زیباسازی محیط داخل روستا تأکید کرد و افزود: اشتغال پایدار در روستاها یکی دیگر از مسائل مهم است که دهیاران باید در این امر پیگیری لازم را داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر نیز گفت: تهدیدات امروز دشمن مثل گذشته نیست بلکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم کشور ما را تهدید می‌کند.
ابراهیم سعیدی در تأکید بر دهیاران افزود: مشارکت مردم و آگاه‌سازی در اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق از توزیع‌کنندگان مواد مخدر و فرصت طلب در روستاها امر بسیار مهمی است که می‌تواند در جمع‌آوری و کشف مواد مخدر به پلیس در دستگیری این افراد کمک کند.
وی ماهواره را معضل بزرگ خواند و بیان کرد: این وسیله دشمن امروز سبب متلاشی شدن خانواده، بی‌بند و باری و بدآموزی در خانواده‌ها شده که فرهنگ اصیل اسلامی ما را می‌گیرد که باید با آن برخورد شود.
فرمانده نیروی انتظامی ملایر در پایان به بحث پلیس شبگرد و مبازره با افراد فاسد تأکید کرد و بیان داشت: برخورد با مزاحمان نوامیس و موتورسیکلت‌های مزاحم، برخورد با افرادی که در عروسی‌ها شئون اسلامی را رعایت نمی‌کنند نیز در اولویت کار پلیس قرار دارد که دهیاران نیز باید در این امر ما را یاری کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول