اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد 1000 درصدی مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: روند صدور پروانه ساختمانی در طرح مسکن مهر این استان یک هزار و 53 درصد رشد داشته است.

رشد 1000 درصدی مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون بیش از 11 هزار پروانه ساختمانی در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر صادر شده است که این تعداد در مقایسه به اسفندماه سال گذشته رشد چشمگیری یافته است. در حال حاضر 11 هزار و 408 واحد مسکن مهر در این استان مرحله فونداسیون را به پایان رسانده‌اند.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: با مقایسه این آمار با تعداد واحدهای مسکونی سال گذشته رشد 870 درصدی را در روند احداث و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در این استان شاهد هستیم.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین از رشد 2 هزار و 154 درصدی اتمام مرحله نازک‌کاری در شهرهایی با جمعیت بالای 25 هزار نفر در این استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: طرح مسکن مهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری در این استان داشته است.
وی به تعاون‌هایی که پیشرفت خوبی نداشته‌اند، هشدار داد: قرارداد این تعاونی‌ها باطل و پروژه به انبوه‌سازان واگذار می‌شود.
ابراهیمی در ادامه به ثمرات مسکن مهر در اشتغال استان اشاره کرد و افزود: تاکنون مسکن مهر استان بیش از 100 هزار شغل به شکل مستقیم و غیر مستقیم در این استان ایجاد کرده است که این امر نقش بسزایی در برطرف کردن بیکاری در استان داشته است.
وی تأکید کرد: ساخت واحدهای مسکونی مهر با رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی و استفاده از مصالح درجه یک در این استان در حال ساخت است.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به عملکرد این سازمان بر اساس برنامه چهارم توسعه از تحقق 120 درصدی احداث خانه‌های سازمانی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر اساس میزان سرمایه‌گذاری در این بخش در سال هدف از مجموع 15 میلیارد ریال در نظر گرفته شده افزون بر 895 میلیون ریال یعنی شش درصد محقق شده است. ابراهیمی ادامه داد: همچنین در این مدت 27 درصد اهداف سرمایه‌گذاری این سازمان در زمینه تهیه و بازنگری طرح‌های جامع شهری بر اساس برنامه چهارم توسعه در این استان محقق شده است.
وی تهیه طرح‌های تفصیلی شهری را از دیگر رویکردهای این سازمان عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه چهارم توسعه در سال پایه سرمایه‌گذاری افزون بر 36 میلیون و 200 هزار ریال در نظر گرفته شد که تا سال هدف تنها 4.2 درصد طرح محقق شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول