اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی بابلسر:

400 واحد مسکن مهر در بابلسر آماده واگذاری است/ به ازای هر متقاضی مسکن مهر یک واحد مسکن داریم

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی بابلسر گفت: بیش از 400 واحد مسکن مهر در باقرتنگه بابلسر آماده واگذاری است.

400 واحد مسکن مهر در بابلسر آماده واگذاری است/ به ازای هر متقاضی مسکن مهر یک واحد مسکن داریم
جابر حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: سهمیه مسکن شهرستان بابلسر در سال 89 و 90 حدود 4 هزار واحد بوده که از این تعداد بیش از 3 هزار و 300 واحد در قالب پروژه مسکن مهر در بخش‌های دولتی، خصوصی و خودمالکی تعریف شده است.
وی با اشاره به اینکه 456 واحد متعلق به باقرتنگه بابلسر است، بیان داشت: در حال حاضر 408 واحد احداث و آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر که دارای چهار شرط مسکن متاهل، سرپرست خانوار، پنج سال ساکن بودن شهرستان و دارا بودن فرم سابقه گرفتن امکانات دولتی را نداشته باشند، تعلق می‌گیرد.
این  مسئول ادامه داد: ما در شهرستان بابلسر به ازای هر متقاضی مسکن مهر یک مسکن داریم.
حسن‌زاده تصریح کرد: مقرر شد این پروژه در ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و بهره‌برداری شود.
وی بیان داشت: همه واحدهای مسکن مهر حداقل 75 متر به بالا بوده و پرداخت اقساط مسکن بعد از دریافت سند اعیانی و تحویل به متقاضیان شروع می‌شود.
حسن‌زاده افزود: 300 واحد توسط بخش خصوصی به اتمام رسیده که تحویل متقاضیان شده که از یک واحد شروع تا 60 واحد در تمام نقاط شهر به بهره‌برداری رسیده است.
این مسئول از اعطای تسهیلات با کارمزد چهار درصد به تمام پروژه‌های مسکونی که توسط بخش خصوصی ساخته شود خبر داد و خاطرنشان کرد: وام واحدهای مسکونی خصوصی بین 20 تا 25 میلیون تومان بسته به نوع پروژه اگر فناوری نوین و صنعتی‌ساز باشد 25 میلیون تومان و اگر سنتی باشد 20 میلیون تومان تعلق می‌گیرد.
حسن‌زاده یادآور شد: از زمانی که بخش خصوصی وارد عرصه شده و همچنین قرارداد مسکن مهر در قالب تفاهمنامه سه جانبه منعقد شده مشکلاتی در مورد اجرا نداشته و از ادارات مختلف که بخش زیرساختی را انجام می‌دهند از قبیل اداره آب، برق، گاز و شهرداری تقدیر می‌کنم.
وی متذکر شد: در حال حاضر 120 واحد دولتی در کمربندی بابلسر فونداسیون آن به اتمام رسیده و مرحله اجرایی اسکلت است و 120 واحد را برای شش ماه اول سال آینده تحویل متقاضیان می‌دهیم.
حسن‌زاده در پایان اذعان داشت: پیش فروش و پیش خرید مسکن مهر بدون مجوز از مسکن و شهرسازی خلاف مقررات بوده و پیگرد قانونی دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول