اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی فارس خبر داد:

ارائه مساعدت‌های مالی به تعاونی‌های مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس از در نظر گرفتن مساعدت‌های مالی قابل توجه برای تعاونی‌هایی که تا قبل از دهه فجر امسال محوطه‌سازی پروژه‌های خود را به حد آسفالت برسانند، خبر داد.

ارائه مساعدت‌های مالی به تعاونی‌های مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان فارس، محمدرضا دیهیمی در جلسه شورای مسکن شهرستان لامرد اظهار داشت: تعاونی‌هایی که تا دهه پر فروغ فجر بتوانند محوطه‌سازی پروژه خود را به مرحله آسفالت برسانند مساعدت‌های مالی قابل توجهی را دریافت می‌کنند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس افزود: در هر شهرستانی که فرماندار آن شهرستان به جدیت پیگیر مسائل مسکن مهر بوده، بهره‌برداری از مسکن مهر آن شهرستان یا صورت پذیرفته و یا در شرف افتتاح است.
دیهیمی خاطرنشان کرد: با انتخاب فرماندار جدید شهرستان لامرد و تخصص وی در زمینه‌های عمرانی این اطمینان را به مردم شریف لامرد می‌دهم که به زودی شاهد افتتاح مسکن‌های مهر لامرد می‌شوند.
دیهیمی ابراز داشت: پیشرفت مسکن‌های مهر لامرد حدود 85 درصد است و به زودی انشعابات آب، برق و گاز آن نیز به اتمام می‌رسد.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس در مورد محوطه‌سازی پروژه 806 واحدی مسکن مهر لامرد نیز گفت: این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌های این استان چنانچه تا قبل از دهه پر فروغ فجر آماده‌سازی و محوطه‌سازی خود را تا مرحله آسفالت پیش برد بخشی از هزینه محوطه و آسفالت را اداره کل مسکن و شهرسازی فارس متقبل می‌شود.
دیهیمی همچنین گفت: فضای آموزشی و نیز مسجد را به زودی در این پروژه احداث می‌کنیم و برای مجتمع خدمات درمانی بهداشتی نیز زمین رایگان تحویل می دهیم تا ساکنان مجموعه‌های مسکن مهر از بابت مسائل فرهنگی، بهداشتی و آموزشی نیز مشکلی نداشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول