اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌توجه به مناطق محروم در دولت‌های احمدی‌نژاد پررنگ‌تر از گذشته شد

نیکزاد: اجرای طرح مسکن‌ مهر در کشور دل شیر می‌خواست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مسکن‌مهر در کشور دل شیر می‌خواست.

نیکزاد: اجرای طرح مسکن‌ مهر در کشور دل شیر می‌خواست
اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از روند اجرا و تکمیل مسکن ‌مهر شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هر چه از خدمات این دولت در زمینه کارهای عمرانی بگوییم بی‌شک کم گفته‌ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دولت عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد بزرگترین خصیصه‌ای که دارد تحقق آرمان‌های امام و رهبری در جامعه بود که بی‌شک بزرگترین خواسته این دو بزرگوار همواره رعایت عدالت در جامعه بوده است.
نیکزاد بزرگترین معضل کنونی جهان بشریت را پایمال کردن حقوق ضعیفان دانست و گفت: احیای گفتمان عدالت مهم‌ترین خواسته این دولت از ابتدای شکل‌گیری بوده که تا حدود زیادی در این راستا خوب عمل کرده است.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: تا پیش از شکل‌گیری دولت عدالت‌محور کنونی، کارهای بزرگی در کشور انجام شده بود ولی توجه به مناطق محروم و از نظر دور مانده، در این دولت پررنگ‌تر از گذشته بود.
نیکزاد از مسکن‌مهر به عنوان عملکردی با رویکرد عدالت‌محوری یاد کرد و گفت: تا پیش از شکل‌گیری این طرح بزرگ، ضعیفان و محرومان جامعه تا حدود زیادی امید خود را برای خانه‌دار شدن کم‌رنگ می‌دیدند که دولت با اقتدار و تلاش مثال‌زدنی همه سختی‌ها را به جان خرید و این طرح بزرگ را عملیاتی کرد.

*اجرای طرح مسکن‌مهر در کشور دل شیر می‌خواست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انجام چنین کارهای بزرگی دلی دریایی و همچون شیر می‌خواهد، گفت: این دولت با جرات و جسارت مثال‌زدنی قدم به این عرصه نهاد و توانست در مدت زمان کوتاهی کار به این عظمت و بزرگی را انجام دهد که اکنون آن حباب گرانی مسکن و زمین در کشور ترکیده شد و هر ایرانی با کم‌ترین توان مالی می‌تواند امید به خانه‌دار شدن داشته باشد.
نیکزاد روند ساخت مسکن‌مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب و در سطح کشور کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: قدردانی نکردن از خادمان مردم در این عرصه به مثابه ناسپاسی بوده که باید به همه کسانی که از گذشته تاکنون در این طرح مجاهدت کرده‌اند یک "علی مدد" جانانه بگوییم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رضایت از ساخت و روند تکمیل مسکن‌مهر در مرکز این استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از آب و برق و مخابرات و گاز در اجرای این پروژه‌ها زحمات زیادی را متقبل شده‌اند و همزمان با تکمیل این پروژه‌ها در استان همراهی آن‌ها قابل وصف بوده است.
نیکزاد تصریح کرد: توقع ما از مجریان مسکن‌مهر و دستگاه‌های خدمات‌رسان این است که به وعده‌های خود به موقع  عمل کنند چرا که اگر به وعده‌های داده شده عمل نکنیم، بی‌نظمی و آشفتگی در کارها پیش می‌آید و در نزد مردم وجهه خود را از دست می‌دهیم.
انتهی پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول