اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

طرح صالحین از راه‌های مقابله با دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در فکر گمراه کردن جوانان و آینده سازان ایران هستند، گفت: اجرای طرح صالحین یکی از راه‌های اجرای ارزش‌ها و مقابله با فرهنگ دشمنان است.

طرح صالحین از راه‌های مقابله با دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی ظهر امروز در نخستین روز از هفته بسیج در کارگاه آموزشی فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مسئولان طرح صالحین که در محل تالار فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد، به تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از سه دهه است که نهال با برکت بسیج مستضعفین به دست مبارک حضرت امام خمینی (ره) غرس شده و ملت ما هر روز شاهد رویش شکوفه‌های با طراوت و میوه‌های شیرین این نهاد مقدس است.
وی افزود: پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات به عنوان زیر بنای تشکیل بسیج بوده که همواره باید با نشاط بماند و به عنوان جریان پیشرو و الهام بخش همه‌ اجزاء و اقشار بسیج مطرح باشد.
وی به جنگ نرم دشمن علیه فرهنگ و باورهای دینی جوانان اشاره و بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فرایند جنگ نرم خود به منظور تسخیر اذهان و قلوب مردم و جایگزین کردن باورها و ارزش‌های غربی به جای باورها و ارزش‌های اسلامی و دینی، از ابزارهای فراوانی استفاده می‌کنند.
مسئول تربیت آموزش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: بسیج به دستور حضرت امام(ره) در سال 1357 ایجاد شد و تا امروز موجب طراوت، تازگی و نجات انقلاب اسلامی ما در صحنه‌های مختلف بوده است.
 حجت‌الاسلام محمود اسدی با اشاره به اینکه بسیج پاسدار میراث امام و شهداست، افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که نفس قدسی امام عزیز ما در آن دمیده و این نفس قدسی امام، نهال بسیج را تبدیل به یک درخت تنومند کرده است.
وی ادامه داد: بسیج راه خودش را با استحکام و قوت ادامه می‌دهد و موجب نجات انقلاب و کشور خواهد بود و بی‌شک تفکر بسیجی وارد هر مجموعه‌ای که شود آن مجموعه را به راه اصلی و مسیر حق هدایت می‌کند و سبب وحدت و نشاط در آن مجموعه می‌شود.
اسدی گفت: بسیج این وحدت و هدایت را در جامعه به وجود آورده؛ همان‌طور که امام راحل فرمود:"هر جا ستونی از ستون‌های انقلاب بلرزد من آن ستون را به ستون سپاه و بسیج می‌بندم تا این ستون مستحکم یک تکیه‌گاهی باشد".
وی طرح صالحین را مهم‌ترین برنامه بسیج و سپاه عنوان کرد و یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب با تبلیغات سوء در فکر گمراه کردن جوانان و آینده سازان جمهوری اسلامی ایران هستند که اجرای طرح صالحین یکی از راه‌های اجرای ارزش‌ها و مقابله با فرهنگ دشمنان است.
مسئول تربیت آموزش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی، مشاوره، پرسش و پاسخ در مسائل اعتقادی، تربیتی و اخلاق از جمله مباحث و برنامه‌های آموزش‌های طرح صالحین است.
وی اضافه کرد: طرح صالحین در سطح استان بوشهر در حال اجراست.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول