اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم آذر ماه؛

تجمع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تجمع بزرگ 50 هزار نفری بسیجیان استان کرمان با عنوان فدائیان انقلاب جهانی اسلام برگزار می‌شود.

تجمع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار سید مرتضی موسوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: استکبار جهانی برای مقابله با موج بیداری اسلامی در منطقه و انقلاب‌هایی که در حال تثبیت و مبارزه با ظلم و زور هستند، دست به انجام حرکت‌های مختلفی زده است.
وی بیان کرد: استکبار به دنبال راهی برای خروج از منجلابی است که خود به راه انداخته، لذا با بیان مباحثی از جمله حقوق بشر، داستان ترور سفیر عربستان و انرژی هسته‌ای به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد می‌کند.
موسوی افزود: این بهانه‌ها برای کاهش شدت و سرعت انقلاب مردمی است.
وی تصریح کرد: بر این اساس بسیج که همیشه مدافع انقلاب بوده، برنامه‌ریزی کرده تا در پاسخ دندان‌شکن به این تهدیدها تجمع بزرگ بسیجیان را در پنج استان کشور به نمایش بگذارد.
موسوی با اشاره به برگزاری تجمع بسیجیان در استان‌های تهران، مشهد، بوشهر و آذربایجان غربی بیان داشت: تجمع 50 هزار نفری بسیجیان کرمان روز پنجشنبه سوم آذر ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این تجمع با نمایش سلاح‌های نظامی همراه است و همه اقشار بسیج استان برای اعلام قدرت و اقتدار بسیج به صحنه می‌آیند.
موسوی با بیان اینکه 90 درصد بسیجیان حاضر در این تجمع از شهرستان کرمان و شهر کرمان هستند، گفت: 10 درصد دیگر نیز بسیجیان شهرستان‌هایی مانند زرند، رفسنجان، سیرجان، بافت و راور هستند که به دلیل نزدیکی و راحتی در رفت و آمد انتخاب شده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: این گردهمایی با سخنرانی یکی از فرماندهان سپاه از ساعت هشت و نیم صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه دارد.
وی بیان کرد: نمایش انسجام و آمادگی بسیج برای پاسداری از انقلاب و اعلام حمایت از موج بیداری منطقه از دیگر اهداف برگزاری این تجمع بزرگ است.
موسوی برپایی بیمارستان صحرایی فاطمه ‌زهرا (س) در روستای اسدآباد شهرستان فهرج را از دیگر برنامه‌های متمرکز هفته بسیج عنوان کرد و بیان داشت: این بیمارستان از روز پنجم هفته بسیج چهارم آذر ماه به مدت چهار روز در این منطقه برپاست.
وی تصریح کرد: این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی،‌ هلال ‌احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، بهزیستی و دستگاه‌های همکاری در شهرستان فهرج صورت می‌گیرد.
موسوی عنوان کرد: در بیمارستان صحرایی بخش‌هایی متفاوتی از جمله‌ عمومی، داخلی، چشم، زنان و زایمان،‌ گوش، حلق و بینی، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در این بیمارستان به صورت رایگان بوده و امکانات عمل جراحی نیز در آن دیده شده است.
موسوی گفت: هماهنگی‌های لازم نیز به عمل آمده تا اگر امکانات جراحی بیمارستان صحرایی جوابگو نباشد، بیماران به بم و کرمان انتقال داده شده و به صورت رایگان مورد درمان قرار گیرند.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی به صورت استانی در رشته‌های حفظ و قرائت ویژه خواهران و برادران سپاه نیز از فردا آغاز می‌شود.
موسوی با بیان اینکه برنامه‌های دیگری نیز به صورت غیرمتمرکز تدارک دیده شده که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، اظهار داشت: دیدار بسیجیان سراسر استان با ائمه جمعه و جماعات، جلسات و نشست‌های روشنگری و اخلاق، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، افتتاح کارهای عمرانی در مناطق محروم شامل خانه‌های بهداشت، غسالخانه، کتابخانه و افتتاح پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در سطح مراکز علمی‌ و نخبگان در نظر گرفته شده است، افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری طرح صالحین و همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان نیز در سطح شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول