اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

تفکر بسیجی در انحصار زمان و مکان نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: تفکر بسیجی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست بلکه همه دوران‌ها و مقاطع را دربرمی‌گیرد.

تفکر بسیجی در انحصار زمان و مکان نیست
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تاریخ بشر، جنگ‌ها و کشمکش‌های فراوانی به خود دیده است.
وی افزود: کشورگشایی‌ها، ثروت‌اندوزی‌ها، قدرت‌طلبی و شهرت‌طلبی‌ها، انسان‌هایی را رو در روی هم به میدان نبرد کشانده و ذهن انسان را از خاطره‌های غارت و خون‌ریزی پر کرده است.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران در طول هشت سال، ماهیتی متفاوت از جنگ‌های دیگر دارد و آنچه رزمندگان ایرانی را تا پای جان در میدان نگاه می‌داشت، ثروت و قدرت و شهرت نبود.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر بسیجی‌ست اضافه کرد: در این تفکر، انسان موجودی مادی نیست که در حصار دنیا محصور باشد، بلکه موجودی الهی بوده که برای رسیدن به سعادت جاودانی تلاش می‌کند و همین تفکر است که ذهن‌های آگاه فراوانی را از سراسر جهان به خود معطوف داشته است.
فرج‌الهی بیان کرد: اسلام، دینی جهانی‌ست که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود.
وی با بیان اینکه اسلام دینی‌ست که نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای همه انسان‌ها به ارمغان آورده گفت: دوراندیشی امام خمینی(ره) نیز برآمده از همین باورهای دینی بوده و فریاد رسای آزادی‌خواهی او همچنان در گوش تاریخ طنین‌انداز است.
فرماندار هندیجان افزود: ندایی که مستضعفان عالم را به یک‌پارچگی فرا می‌خواند و بسیج را بهترین الگو برای آنان می‌داند.
وی با بیان اینکه بسیج در تفکر حضرت امام، بهترین محور وحدت ملت‌های مظلوم است، خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است؛ روزهایی که بسیجیان گاه طعنه هم شنیده و گاه به حاشیه نیز رانده شدند.
فرج‌الهی ادامه داد: بسیجی گرچه مرد میدان‌های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست؛ هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان است.
وی در پایان گفت:  باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است؛ چرا که «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول