اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با برپایی دیدارهای مقدماتی ادامه یافت؛

برگزاری مسابقات فوتسال جام 14600 شهید فارس

خبرگزاری فارس: سومین روز از برگزاری چهارمین مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور جام بسیج یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس با برگزاری دیدارهای مقدماتی ادامه یافت.

برگزاری مسابقات فوتسال جام 14600 شهید فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در سومین روز از این مسابقات با برگزاری دیدارها در گروه‌های هفت‌گانه چهره تیم‌های صعود کننده مشخص شد.
علی صداقت‌پور رئیس کمیته برگزاری این مسابقات گفت: با برقراری 52 مسابقه تیم‌های صعود کننده مشخص شدند.
وی افزود: بر اساس نتایج، تیم‌های شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، مازندران، بوشهر، آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، لرستان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان، کرمان، خراسان رضوی و تیم سازمان صنایع کوچک به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند.
صداقت‌پور اضافه کرد: دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات روز پنجشنبه و دیدارهای یک چهارم نهایی نیز عصر امروز برگزار می‌شود.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات همچنین ابراز داشت: دیدارهای نیمه نهایی و پایانی و مراسم اختتامیه نیز روز جمعه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است، گفت: این تیم در دیدار دوم خود نیز با نتیجه شش بر صفر مقابل تیم ایلام به برتری دست یافت.
گل‌های تیم فارس را در این مسابقه مسعود کیانی، کامبیز دهقان، تقی نیکوکلاه (دو گل، روح‌الله امیدی فرد و حمیدرضا روشن به ثمر رساندند.
تیم فارس در دیدار نخست خود نیز تیم قم را با پنج گل مغلوب کرد.
وی همچنین با بیان اینکه تیم فارس در دیدار سوم نیز در نتیجه مقتدرانه 9 بر صفر از سد تیم سیستان و بلوچستان گذشت، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با مربیگری محمد ناظم‌الشریعه، مربی نام آشنای فوتسال کشور، از امیدهای اصلی قهرمانی این رقابت‌هاست.
گل‌های این بازی را داریوش خورشیدی،حمیدرضا روشن (سه گل) تقی نیکو کلاه (دو گل)، هادی افتخاری، کامبیز دهقان و امید کرونی به ثمر رساندند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول