اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

14 کشتی‌گیر از ایران در المپیک لندن به روی تشک می‌روند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران با اعلام اینکه14 کشتی‌گیر از ایران در المپیک لندن به روی تشک می‌روند از حضور پنج کشتی‌گیر بزرگسال مازندرانی در رقابت‌های آزمایشی المپیک لندن خبر داد.

14 کشتی‌گیر از ایران در المپیک لندن به روی تشک می‌روند
غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت:  این مسابقات که روزهای نوزدهم و بیستم آذر به میزبانی لندن در سالن ورزشی آکسل سنتر برگزار می‌شود، 14 کشتی‌گیر از ایران به روی تشک می‌روند.
وی گفت: از این تعداد ملی‌پوش پنج کشتی گیر از مازندران هستند که سه ملی‌پوش در رشته آزاد و دو ملی‌پوش دیگر در رشته فرنگی تشکیل می‌دهند که در این روز به مصاف حریفان می‌روند.
دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: سید احمد محمدی در وزن 60 کیلو گرم، حامد طالبی زرین کمر در 96 کیلوگرم و جابر صادق‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.
وی همچنین از حضور قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر دیگر ملی‌پوش مازندرانی در این اردو هستند. 
دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه گفت: در این مسابقات حمیدرضا اسماعیل‌نژاد از مربیان سازنده و باتجربه مازندران در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان حضور دارد.
نوری‌زاده همچنین از حضور دیگر کشتی‌گیران مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان خبر داد و تصریح کرد: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، داوود گیل نیرنگ و محمدرضا اکبری در 96 کیلوگرم و بهروز یوسفی در 120 کیلوگرم به عنوان دیگر ملی‌پوشان مازندرانی در اردو این اردو هستند.
دبیر هیئت کشتی مازندران در پایان اذعان داشت: این اردو از  روز جمعه چهارم آذر به مدت دو هفته در خانه کشتی تهران با حضور ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول