اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 36 فرنگی‌کار؛

کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر قمی برای حضور در دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت شد.

کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم ملی دعوت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سقز استان کردستان، نفرات برتر این رقابت‌ها و همچنین برترین‌های فنی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
این دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان برای حضور در میادین مهم برون مرزی است که از روز جمعه این هفته یعنی چهارم آذر ماه آغاز می‌شود و ملی‌پوشان دو هفته تمرین می‌کنند.
برای این منظور 36 فرنگی‌کار به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دعوت شدند که در بین آنها نام‌هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر شایسته قمی که در پیکارهای قهرمانی کشور در سقز چهره درخشانی داشت به چشم می‌خورد.
هادی علیزاده در اردوی تیم کشتی فرنگی کشورمان که در روزهای چهارم تا هجدهم آذر ماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد، در وزن 74 کیلوگرم در کنار مدعیان مطرح دعوت شده به این اردو باید برای به دست آوردن دوبند تیم ملی تلاش کند.
این اردو در حالی از جمعه این هفته تشکیل می‌شود که در وزن 55 کیلوگرم حمید سوریان و شیرزاد بهشتی طل از تهران، محسن حاجی‌پور از مازندران، سامان عبدولی از استان خوزستان و مصیب اکبری از توابع تهران به اردو دعوت شده اند.
همچنین در وزن 60 کیلوگرم امید نوروزی و حمید زارع از استان فارس، عبدالمحمد پاپی از استان خوزستان، ابوذر نورزاده و محمد نوربخش از استان تهران حضور دارند که باید برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی در مسابقات مهم برون مرزی رقابت کنند.
در وزن 66 کیلوگرم سعید عبدولی از استان خوزستان، علی محمدی از استان تهران، افشین بیابانگرد از استان اردبیل، مهدی زیدوند از استان هرمزگان و برومند اصلانی از استان آذربایجان غربی دیگر نفرات دعوت شده به این اردو به شمار می‌روند.
در وزن 74 کیلوگرم فرشاد علیزاده از تهران، محسن قاسمی از استان لرستان، کمال محمدعلیزاده از استان فارس، محسن مهدی‌زاده از توابع تهران و فواد کریمی از استان کردستان رقبای‌هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر قمی هستند.
در وزن 84 کیلوگرم حبیب‌الله اخلاقی از استان خوزستان، طالب نعمت‌پور از استان لرستان، داود اخباری از استان تهران، داود عابدین‌زاده از استان هرمزگان و وحید بیدار از استان اردبیل در دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی حضور دارند.
در وزن 96 کیلوگرم قاسم رضایی، داود گیل‌نیرنگ و محمدرضا اکبری همگی از استان مازندران، مهرداد بایندور از استان فارس و روح‌الله عزیزخانی از استان کردستان نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی محسوب می‌شوند.
در وزن 120 کیلوگرم دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان نیز بشیر باباجان‌زاده و بهروز یوسفی از مازندران، محمد قربانی از فارس، امید جراحی از کردستان و امیر قاسمی منجزی از خوزستان حضور دارند.
این در حالی است که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان محمد بنا از تهران است و مربیان تیم ملی نیز جمشید خیرآبادی از کردستان، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد از مازندران، رسول جزینی از اصفهان و ایرج اسفندیاری‌فر از خوزستان خواهند بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول