اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با قهرمانی مازندران؛

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیاد دانشجویان پایان یافت

خبرگزاری فارس: رقابت‌های کشتی فرنگی پنجمین المپیاد دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور شب گذشته با قهرمانی مازندران به پایان رسید.

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیاد دانشجویان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شب گذشته با رقابت‌های کشتی در رشته فرنگی و آزاد در پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور در ساری کسب عنوان قهرمانی از سوی مازندرانی‌ها و کسب عنوان‌های دوم و سوم از سوی تیم‌های خوزستان و لرستان به کار خود پایان داد.
در این مسابقات تیم دانشجویان مازندران با کسب 52 امتیاز در کشتی فرنگی با اقتدار قهرمان شد.
تیم دانشجویان پیام نور خوزستان با 40 امتیاز به رتبه دوم دست یافتند و استان لرستان نیز با 39 امتیاز سوم شد.
همچنین تیم‌های تهران، گیلان و قم نیز به ترتیب به رده‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.
در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی ایوب گراوند از لرستان به مقام قهرمانی دست یافت، هادی بخشی‌نژاد از گیلان دوم شده و سیدسجاد کاظمی از قم و محسن آبتاش از مازندران مشترکاً سوم شدند.
از مازندران میرحسین میربابایی در وزن 60 کیلوگرم گردن آویز طلا را از آن خود کرد، ابراهیم رحمتی از خراسان شمالی دوم شده و سجاد خنیفر از خوزستان و ناصر پیران از آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.
در وزن 66 کیلوگرم نیز حسن خدابنده لو نماینده استان تهران بود که به قهرمانی رسید، سید حمید اشرافی از خراسان رضوی به گردن آویز نقره رسید و مشترکا علی پاپی از لرستان و سهیل عزیزی از کرمانشاه به گردن آویز برنز دست یافت.
فواد کریمی نماینده کردستان در وزن 74 کیلوگرم به مقام طلا رسید، مجید فاز مراد از تهران دوم شد و قاسم علی‌نیا کلائی از مازندران به همراه فریدون گراوند از لرستان به مقام سوم دست پیدا کردند.
در وزن 84 کیلوگرم نیز هادی علیزاده پورنیا از قم توانست به مقام نخست دست پیدا کند، محسن شاه محمدی دوم شد و علی‌اکبر دماوند از استان فارس به همراه هادی حسن نژاد از تهران به رتبه سوم دست پیدا کردند.
مهدی پورشایان نماینده خوزستانی این دوره از المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور در وزن 96 کیلوگرم بود که توانست به گردن آویز طلا دست پیدا کند، حسام بابائی از گیلان به مقام دوم دست یافت و بهلول محمدیان شیرمرد از آذربایجان غربی به همراه آرمین خرمانی از مازندران مشترکا سوم شدند.
در سنگین وزن رشته فرنگی نیز محمد ولی محمدی از ایلام به مقام طلا رسید، مهدی علیزاده دیگر نماینده استان قم بوده که توانست به گردن آویز نقره دست پیدا کند و محمد فدائیان از خراسان رضوی و محسن دلیلی از مازندران به اشتراک گردن آویز برنز را از آن خود کردند.
در پایان این دوره از رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی از سوی کمیته داوران و کادر فنی مسابقات هادی علیزاده قهرمان وزن 84 کیلوگرم از استان قم به عنوان فنی‌ترین کشتی گیر فرنگی پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور لقب گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول