اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عسگری محمدیان پس از اعلام کاندیداتوری در فدراسیون کشتی:

احساس کردم که فدراسیون کشتی به حضورم نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدال آور جهانی کشتی آزاد مازندران پس از اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: احساس کردم که فدراسیون کشتی به حضورم نیاز دارد.

احساس کردم که فدراسیون کشتی به حضورم نیاز دارد
عسگری محمدیان دقایقی قبل در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اعلام این خبر اظهار داشت: عصر چهارشنبه برای ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به تهران رفتم.
وی ادامه داد: نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از 10 آبان آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز گذشته ادامه داشت.
محمدیان تصریح کرد: در آخرین لحظات مهلت اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی در این فدراسیون حاضر شده و نام نویسی کردم.
دارنده دو مدال جهانی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اینکه ششمین کاندیدای این دوره از رقابت‌ها بودم که نام نویسی کردم است، در مورد دیگر افرادی که برای کاندیداتوری اعلام حضور کردند، بیان داشت: تاکنون در این دوره از انتخابات فدراسیون کشتی علیرضا حیدری، عبدالله چمن گلی، سهراب دهقان، مهدی محبی و جبرییل خان بابائی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی با حضور در فدراسیون کشتی اعلام آمادگی کردند.
محمدیان با اشاره به اهداف حضور خود در فدراسیون یادآور شد: احساس کردم که فدراسیون کشتی هم اکنون به حضورم نیاز دارد و هدفی جز خدمتگذاری و ارتقای ورزش کشتی ایران در دنیا ندارم.
وی با تاکید اینکه همه کاندیداهای این رشته به عنوان رفیقم هستند، تصریح کرد: هیچ وقت این افراد را رقیب نمی‌دانم زیرا همه آنها از دوستانی هستند که زحمتکش و دلسوز ورزش بوده و آنها را به عنوان پیشکسوت و همکارم قبول دارم.
 
*  زمان انتخابات ریاست فدراسیون کشتی مشخص نیست
وی با اعلام اینکه زمان انتخابات ریاست فدراسیون کشتی مشخص نیست، اذعان داشت: تا 20 روز آینده صلاحیت کاندیداها اعلام شده و به تایید می‌رسد.
محمدیان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر حضور یزدانی خرم اضافه کرد: در نشریات و روزنامه‌ها خواندم که محمدرضا یزدانی خرم ریاست فعلی فدراسیون کشتی در انتخابات شرکت می‌کند.
به گزارش فارس؛ عسگری محمدیان قهرمان و پهلوان کشتی مازندران است که در بین مدال‌های متعدد ورزشی وی دو مدال نقره المپیک سئول و بارسلون بیشتر به چشم می‌آید همچنین محمدیان نیز سرمربیگری تیم‌های کشتی آزاد و پایه کشورمان را برعهده داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول