اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در بازدید استاندار و مدیرکل ورزش صورت گرفت؛

اهدای کفش و لباس به کشتی‌گیران چیتاب

خبرگزاری فارس: در دیدار استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کشتی‌گیران شهر چیتاب به این ورزشکاران کفش و لباس کشتی اهدا شد.

اهدای کفش و لباس به کشتی‌گیران چیتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه دوشنبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل ورزش و جوانان این استان از تمرینات کشتی‌گیران شهر چیتاب دیدن کردند.
در این دیدار که به منظور بررسی مشکلات علاقمندان به ورزش کشتی در شهر چیتاب و روستاهای اطراف انجام گرفت، به 80 ورزشکار کشتی‌گیر کفش و لباس کشتی اهدا شد.
اکبر نیکزاد در این جلسه و در جمع کشتی‌گیران شهر چیتاب گفت: ورزش کشتی یکی از ورزش‌های اصیل بوده که همه آن را با نام ورزش پهلوانی می‌شناسند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورزشکاران کشتی قبل از هر چیز دیگری باید اخلاق را سرلوحه کارهای خود قرار دهند زیرا ورزش بدون اخلاق مفهومی ندارد.
وی با تبریک عید سعید غدیر افزود: بالندگی کشور اسلامی ایران مرهون خون شهداست و مسئولان و خادمان این مردم باید همواره به یاد داشته باشند که هر چه هم برای این مردم کار کنند و وقت بگذارند به پای ارزش و بزرگی کار شهدا نمی‌رسد.
نیکزاد عنوان کرد: حدود 100 کشور در جنگ تحمیلی مستقیم یا غیر مستقیم با ایران وارد جنگ شدند ولی وقتی جنگ تمام شد که حضرت امام خمینی(ره) اراده کرده که این نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت از ورزش را وظیفه مسئولان دانست و تصریح کرد: ورزشکاران همواره به یاد ارزش‌ها، آرمان‌ها و خون شهدای این مرز و بوم باشند و الگوی ارزشمندی چون مرحوم غلامرضا تختی را از یاد نبرند. 
محمد شفیعی نیز در این دیدار گفت: قدمت کشتی در شهر چیتاب به قبل از انقلاب برمی‌گردد و این شهر قهرمانان زیادی را در سطح کشور داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مربی کشتی‌گیران شهر چیتاب را فردی عاشق خواند که بدون اخذ شهریه از کشتی‌گیران این جمع بزرگ را دور خود جمع کرده و فنون کشتی را به آن‌ها آموزش می‌دهد.
وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز شاهد افزایش امکانات ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
شفیعی، حضور نماینده دولت را در  ایام تعطیل در یکی از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد نشان از اهتمام و تلاش ایشان برای کاهش مشکلات ورزشکاران و موجب ایجاد انگیزه برای خادمان ورزش این استان دانست.
وی ادامه داد: فاز اول یک زمین ورزشی مناسب در ظرف چهار ماه آینده برای جوانان علاقه‌مندان آماده می‌شود.
محمدحسین آریا نیز در این دیدار خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر چه در طول این چند سال هیچ پولی از شاگردانم نگرفتم ولی همواره لطف خدا شامل حالم بوده و اکنون که شما در جمع ما حضور پیدا کردید، انگیزه و رغبت ما برای تمرین و رشد ورزش این استان بیشتر شده که به نمایندگی از شاگردانم از شما تشکر می‌کنم.
مربی و قهرمان کشتی کشور افزود: این شهر دارای استعدادهای فراوانی در رشته کشتی است که در صورت حمایت از آن‌ها شاهد رشد و موفقیت‌های ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار فارس در پایان این مراسم به 80 کشتی‌گیر فعال در شهر چیتاب کفش و لباس کشتی و یک عدد ترازوی دیجیتال اهدا که این اقدامات موجب خوشحالی ورزشکاران شد.
شهر چیتاب یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد است که دارای سابقه طولانی در ورزش کشتی بوده ولی فاقد بسیاری از امکانات ورزشی است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول