اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر کشتی صورت می‌گیرد؛

مصاف تیم کشتی آبفای زنجان با آسانسور مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی زنجان گفت: تیم کشتی آبفای زنجان در هفته چهارم به مصاف تیم آسانسور مازندران در ساری می‌رود.

مصاف تیم کشتی آبفای زنجان با آسانسور مازندران
عباس محمدی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به دو باخت متوالی تیم کشتی آبفای زنجان در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های حریف کشتی زنجان طی دو هفته نخست نفرات قوی در اختیار داشتند، ضمن اینکه تیمی مانند نفت تهران سابقه چهار دوره قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ کشتی  برتر سال گذشته را دارد.
وی افزود: تیم‌های حریف در لیگ برتر کشتی بودجه‌های میلیاردی برای در اختیار گرفتن کشتی‌گیران هزینه کرده‌اند که به هیچ وجه با بودجه در نظر گرفته شده برای تیم کشتی آبفای زنجان قابل مقایسه نیست.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با تاکید بر نیاز تیم کشتی آبفای زنجان برای جذب چند کشتی‌گیر تصریح کرد: تیم کشتی آبفای زنجان در دو وزن 60 و 96 کیلوگرم کشتی‌گیر ذخیره ندارد.
وی با اشاره به وجود چندین شرکت پر درآمد در زنجان گفت: شرکت‌ها از تیم‌های ورزشی به ویژه کشتی حمایت نمی‌کنند.
محمدی با اشاره به نامه‌ای که به شورای شهر زنجان نوشته شده است، گفت: اطلاع داده‌اند که چند نفر از اعضای شورا با کمک به تیم کشتی آبفا مخالفت کرده‌اند.
وی با اشاره به حیف و میل‌های صورت گرفته به هنگام تیم‌داری شهرداری در فوتبال تصریح کرد: برخی اعضای هیئت مدیره برای خود حق مدیریت میلیونی برداشت کرده‌اند، ولی در حال حاضر از کمترین حمایتی دریغ می‌کنند.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان اضافه کرد: تیم نفت تهران به هنگام مراجعه به زنجان در بهترین هتل شهر اقامت کرده و از بهترین امکانات برای ایاب و ذهاب استفاده می‌کند، در حالی که تیم زنجان برای سفر به شهرهای دیگر از یک مینی‌بوس که 20 سال از عمر آن می‌گذرد و در واقع فرسوده است، استفاده می‌کند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره عدم استفاده از کشتی‌گیران بومی در ترکیب تیم آبفای زنجان در دیارهای تیم گفت: مسئولان تیم از همه بضاعت کشتی استان زنجان استفاده می‌کنند، ضمن اینکه چند کشتی‌گیر شاخص بومی جذب تیم‌های دیگر لیگ برتری شده‌اند.
محمدی اضافه کرد: تیم کشتی آبفای زنجان در هفته سوم استراحت می‌کند و در هفته چهارم به مصاف تیم پیشگامان آسانسور مازندران در ساری می‌رود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول