اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری؛

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در قزوین گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، دومین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین‌آلات وابسته در قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در قزوین گشایش یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یکشنبه شب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: دومین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین‌آلات وابسته در قزوین با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی تا دوم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر است.
محمدرضا صفری ادامه داد: این نمایشگاه با حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین و سازمان تعاون روستایی و بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: این نمایشگاه برای دومین بار در استان قزوین در فضایی به مساحت بیش از 4 هزار و 500 متر مربع برگزار شده و در این نمایشگاه 16 درصد مشارکت‌کنندکان در بخش‌های علمی و تحقیقاتی، 30 درصد ماشین‌آلات کشاورزی، 26 درصد آبیاری و آبرسانی و 44 درصد بخش کشاورزی و نهاده‌ها مشغول فعالیت هستند.
وی عنوان کرد: در این نمایشگاه شاهد حضور کشورهای مختلف هستیم به طوری که شرکت خارجی مستقیم از انگلیس و نمایندگان خارجی از هلند، اسپانیا، نروژ، دانمارک، فرانسه، بلژیک، آمریکا، انگلیس، آلمان، هند، چین، تایوان، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، ترکمنستان، سوئد، سوئیس و ایتالیا حضور دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: از استان‌های تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، قم، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، کرمانشاه، البرز، گلستان، مرکزی، همدان، کرمان، گیلان، فارس، مازندران و... نیز در این نمایشگاه شرکت کردند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: حمایت از تجارت کشاورزی و دامپروری برابر است با حمایت از تولیدات، ایجاد تحول در اقتصاد و فرهنگ مصرف آن، نمایشگاه چتر حمایت از هر سه اهرم تولید، بهره‌وری و مصرف است.  
صفری گفت: ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی‌ها، معرفی کالا و خدمات جدید، سنجش توان رقابتی شرکت کنندگان، افزایش تبلیغات در سطح عموم، گسترش کانال‌ها و ایجاد نمایندگی، بازاریابی و اخذ سفارش از مشتریان جدید، تبادل اطلاعات و تجربیات و اخذ سفارش و فروش فوری از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا دوم آذر ماه هر روز از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول