اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد:

معرفی طرح‌های کشاورزی آذربایجان غربی به صندوق توسعه ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 22 طرح بزرگ کشاورزی آذربایجان غربی به صندوق توسعه ملی معرفی می‌شوند.

معرفی طرح‌های کشاورزی آذربایجان غربی به صندوق توسعه ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد اصغری پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: 22 طرح شاخص کشاورزی استان برای اخذ تسهیلاتی بالغ بر 599 میلیارد ریال از سهم استان از اعتبارات صندوق توسعه ملی مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: میاندوآب 20 درصد از تولیدات کشاورزی آذربایجان غربی را تامین می‌کند و در مجموعه طرح‌های آماده شده برای معرفی به صندوق توسعه ملی کشور به ظرفیت شهرستان‌ها و میزان تاثیرگذاری هر کدام در بخش کشاورزی استان توجه شده است.
اصغری با اشاره به روند بررسی سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی از سال گذشته تاکنون خواستار توجه مسئولان به ظرفیت های فراوان بخش کشاورزی استان شد.
وی تصریح کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تاثیرات عمیقی در بخش توسعه کشاورزی استان داشته و بسیاری از این تاثیرات در سال‌های آینده نمود پیدا خواهند کرد به طوری که پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده جمعیت روستایی استان افزایش پیدا کرده و جمعیت شهری کاهش یابد که این تغییر ترکیب جمعیتی تبعاتی در پی خواهد داشت.
اصغری با استناد به این پیش‌بینی تصریح کرد: محور توسعه آذربایجان غربی باید بر پایه کشاورزی و صنایع وابسته به آن طراحی و اجرا شود چرا که صنایع موجود در استان در صنایع غذایی مشغول به فعالیت بوده و اکثر بخش های تولیدی دیگر وابسته به کشاورزی هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول