اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای اسلامی شهر آبسرد خبر داد:

تامین احتیاجات کشاورزی استان‏های هم‏جوار از آبسرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آبسرد از تامین احتیاجات کشاورزی استان‏های هم‏جوار از آبسرد خبر داد.

تامین احتیاجات کشاورزی استان‏های هم‏جوار از آبسرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمهدی حسینی عصر امروز در جریان ملاقات مردمی مسئولان شهرستان دماوند که با حضور فرماندار دماوند، امام جمعه آبسرد، معاون اداری مالی فرماندار دماوند، جمعی از مدیران دوایر خدماتی و تعداد زیادی از مردم در مسجد جامع شهر آبسرد برگزار شد، در مورد میدان میوه و تره‏بار آبسرد اظهار داشت: شهرداری آبسرد میدان میوه و تره‏باری موقت ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر از این میدان میوه و تره‏بار مایحتاج کشاورزی و صیفی‏جات استان‏های حواشی دماوند همچون تهران، مازندران و سمنان تامین می‏شود.
عضو شورای اسلامی شهر آبسرد از وجود زمینی مناسب در حاشیه جاده برای کاربری میدان میوه و تره‏بار خبر داد و افزود: خوشبختانه اراضی مناسبی در حاشیه جاده دماوند ـ فیروزکوه وجود دارد که می‏توان از آن برای استقرار محل دائمی میدان میوه و تره‏بار استفاده کرد.
حسینی ادامه داد: اگر این واگذاری زمین حاشیه جاده آغاز شود، کشاورزی آبسرد و شهرستان دماوند رونقی بیشتر را به خود خواهد دید.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند نیز در مورد میدان میوه و تره‏بار آبسرد گفت: بحث واگذاری میدان میوه و تره‏بار در بخش‏های خصوص لحاظ می‏شود.
داریوش فرح‏بخش ادامه داد: اگر زمینی با کاربری مصوب برای میدان میوه و تره‏بار آبسرد وجود داشته باشد، می‏توان آن را با هماهنگی فرمانداری به فراخوان گذاشت و به اتحادیه‏های صنفی واگذار کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول