اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر کتاب:

افزایش فرقه‌های نوظهور قابل تامل است

خبرگزاری فارس: کارشناس و پژوهشگر کتاب گفت: در سال‌های اخیر و در سال‌هایی که از آن به عنوان عصر آخرالزمان یاد می‌شود افزایش فرقه‌های نوظهور مسئله‌ای قابل تامل است.

افزایش فرقه‌های نوظهور قابل تامل است
محمد فلاح امروز در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه کتاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تمام ادیان با نگاهی خاص نسبت به شرایط فعلی موجود، خود را برای شرکت در این دوره آماده می‌کنند.
این کارشناس با بیان اینکه این مسئله در بین همه ادیان به صورت چشم‌گیری مشهود است، افزود: ساخت و اکران بسیاری از فیلم‌های غربی نشان می‌دهد که آنان نیز نسبت به این موضوع حساس بوده و تدابیر خاصی در این زمینه اندیشیده‌اند.
وی افزایش فرقه‌های نوظهور از جمله شیطان‌پرستی را یکی از آثار مخرب ساخت این فیلم‌ها معرفی کرد و اظهار داشت: تمام تلاش این فرقه‌ها سعی در بی‌اعتقادی مردم نسبت به مسئله ظهور، مهدویت و تعمیق فاصله بین خداپرستان و توحید است.
فلاح در ادامه با اشاره به خیزش‌های اسلامی در نقاط مختلف جهان، آن را یکی از نشانه‌های عصر ظهور عنوان کرد و بیان داشت: کشورهای غربی و استعمارگر با سرپوش نهادن بر بسیاری از حقایق مطرح در این خیزش‌ها و مرتبط کردن آن با بحران‌های اقتصادی و طبقاتی، سعی در دور کردن افکار عمومی نسبت به مسئله مهدویت دارند.
وی افزایش معرفت نسبت به ابعاد مختلف مهدویت را بهترین گام در مقابله با این تهدیدات دانست و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، دینی در قالب‌های متنوع و جذاب می‌تواند به صورتی موثر این حرکت‌ها را خنثی و مردم را بیش‌ از‌ پیش نسبت به مسئله ظهور مانوس و آماده کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول