اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

راه‌اندازی کانون مهدویت در دانشگاه آزاد استهبان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج کانون مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی استهبان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کانون مهدویت در دانشگاه آزاد استهبان
به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استهبان، این کانون به اهتمام دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه راه‌اندازی شده است.
ابوالفتح معزی مدیر گروه بخش معارف اسلامی واحد استهبان در نخستین جلسه این کانون مباحث مهدویت را از جمله موضوعات بسیار حساس، تخصصی و گسترده برشمرد و اظهار داشت: کارشناسان و صاحب‌نظران در این امر مهم باید با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و روایات و احادیث ائمه اطهار به آن بپردازند.
معزی آشنایی جوانان و دانشجویان را با مهدویت، انتظار فرج، آخرالزمان و فتنه‌های آن، علایم مستند ظهور، جلوگیری از نشر خرافات وارده در بحث مهدویت، کسب معرفت نسبت به امام عصر (عج) را از اهداف راه‌اندازی کانون مهدویت در واحد استهبان دانست.
به گزارش فارس، از برنامه‌های دیگر هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی استهبان که توسط پایگاه مقاومت شهید صالح این دانشگاه برگزار شد، ساخت سنگر نمادین در ورودی دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری مسابقه کتبی امر به معروف و نهی از منکر، حضور کارکنان و اعضای پایگاه شهید صالح در مراسم عزت و پایداری در پنجم آذر ماه جاری سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل، شرکت در مراسم گلباران قبور شهدا، برگزاری مسابقه تیراندازی در مجموعه فرهنگی ورزشی سیدالشهدا، تجلیل از دانشجویان نخبه، برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی، حضور در مراسم معنوی نماز جمعه با لباس مصوب بسیج، نصب پارچه‌های تبلیغاتی و بنر با موضوعات بسیج، رهبری، ولایت فقیه، ایثار، اقتدار، جوانان، اخلاق و معنویت، سازندگی و خدمت‌رسانی، خودباوری جهاد علمی و جهان اسلام است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول