اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جریان مهدویت باید به شکل شفاف در جامعه مطرح شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان مهدویت باید در جامعه به شکل زلال و شفاف در جامعه مطرح شود.

جریان مهدویت باید به شکل شفاف در جامعه مطرح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در شهرداری مشهد اظهار داشت: چون هدف نهایی انقلاب اسلامی ایران اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است برهمین اساس اگر بخواهیم شیعیان واقعی باشیم باید به وظایف دینی خودمان در قبال مهدی موعود (عج) درست عمل کنیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی  در ادامه گفت: مردم متدین ایران با فراهم آوردن جامعه منتظر واقعی قادرند گام‌های بلندی در جهت زمینه‌سازی برای ظهور آقا امام زمان (عج) برداشته و در زمره سربازان آن حضرت قرار گیرند.
وی با اشاره به جایگاه معنوی شهر قم و مشهد در کشور خاطرنشان کرد: به خاطر قداست مشهدالرضا (ع) شهروندان و مسئولان این شهر باید در راستای ترویج فرهنگ مهدویت تلاش بیشتری نسبت به سایر شهرهای کشور داشته باشند و به نوعی نقش الگوی عملی برای سایر هموطنان قرار گیرند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری می‌تواند از طریق یک تعامل سازنده با مساجد سطح مشهد برنامه‌های مناسب و آموزنده‌ای برای خانواده‌های متدین پایتخت معنوی ایران داشته باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول