اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مسئولان و بسیجیان دشتی؛

کاروان زیارتی سپاه دشتی عازم مشهد شدند

خبرگزاری فارس: صبح امروز کاروان زیارتی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) از سپاه شهرستان دشتی عازم مشهد مقدس شدند.

کاروان زیارتی سپاه دشتی عازم مشهد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فرمانده سپاه ناحیه دشتی صبح امروز در مراسم بدرقه از این زائران گفت: تکریم بازماندگان دوران دفاع مقدس ضرورت دارد و بازنشستگان وابستگان سپاه که در واقع اعضای سپاه دوم پاسداران انقلاب اسلامی هستند نگران حفظ آرمان‌های نظام بوده و دغدغه‌ای جز پاسداری از انقلاب و حفظ ارزش‌های و دستاوردهای انقلاب را ندارند.
مراد کاظمی افزود: هدف از اعزام کاروان زیارتی خانوده‌های بازنشستگان سپاه به مشهد مقدس خدمات دهی به بازماندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
وی یادآورشد: در این کاروان 40 نفر از خانواده بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه دشتی به مدت 10 روز عازم مشهد مقدس شدند که در مسیر مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه، راه مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و... زیارت می‌کنند.
کاظمی خاطر نشان کرد: با عنایت به تدبیر حضرت امام خامنه‌ای در ارتباط با برقراری ارتباط سپاه پاسداران با بازنشستگان به عنوان وابستگان سپاه در تلاش هستیم تا این عزیزان که در دوران انقلاب و پاسداری از کیان نظام و دفاع از جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب از همه چیز خود گذشتند و به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند، ارتباط دائمی خود را حفظ و از تجارب آن‌ها استفاده کنیم.
فرمانده سپاه دشتی یادآور شد: اندیشه‌های انبیا و ائمه معصومین در اندیشه‌های فرزانه و بسیار تابناک رهبری متجلی است و اندیشه‌های ایشان سال‌ها از زمان جلوتر است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری نماد اقتدار علوی و عزت اسلامی و ایرانی است.
کاظمی اضافه کرد: سپاه، بازوی توانمند نظام اسلامی است و همواره در شرایط سخت و دشوار برای نجات نظام اسلامی تلاش کرده و نیروهای دلسوز و خدوم سپاه همواره برای سربلندی نظام از جان مایه گذاشته‌اند و در هر شرایطی موجبات افتخار برای نظام هستند.
وی در ادامه به تاسیس سپاه اشاره کرد و افزود: در سال 1358 و در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گرد هم آمدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت 1358 طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسما تاسیس این نهاد مبارک را اعلام کردند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای تاسیس خود، در دفاع مقدس و در صحنه دفاع از خاک نظام اسلامی نقش خود را به خوبی نمایان کرد و پس از آن نیز در دوران سازندگی منشا خدمات ارزنده‌ای شده است و در شرایط کنونی نیز در برابر تهاجم فرهنگی دشمن تلاش و فعالیت این نهاد بسیار ستودنی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول