اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

"دفتر سوم زیارتگاه‌های استان بوشهر" وارد بازار کتاب شد

خبرگزاری فارس: دفتر سوم زیارتگاه‌های استان بوشهر نوشته غلامحسین هادی‌نژاد دشتی وارد بازار کتاب شد.

"دفتر سوم زیارتگاه‌های استان بوشهر" وارد بازار کتاب شد
نویسنده کتاب دفتر سوم زیارتگاه‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: این کتاب در 148 صفحه و تیراژ یک‌هزار و 500 نسخه توسط انتشارات وثوق قم به چاپ رسیده است.
غلامحسین هادی‌نژاد دشتی ادامه داد: در این مجموعه نیز 40 زیارتگاه در استان معرفی شده و در مجموع با چاپ جلد پنجم 200 زیارتگاه معرفی می‌شود.
محقق و پژوهشگر اهل دشتی افزود: در هر جلد علاوه بر معرفی زیارتگاه‌ها به معرفی مشاهیر مدفون در کنار بقاع متبرکه و به آثار تاریخی و باستانی منطقه نیز اشاره شده است.
هادی‌نژاد با اشاره به دیگر تالیفاتش گفت: نام آوران استان بوشهر در 20 جلد، دشتی نامه، کاکی نامه، آداب و رسوم دشتی و وجه تسمیه شهرها و روستاهای استان بوشهر از دیگر تالیفاتی است که هنوز به چاپ نرسیده است.
نویسنده کتاب زیارتگاه‌های استان بوشهر یادآور شد: با توجه به تاریخ کهن استان بوشهر، موضوعات و سوژه‌های تاریخی زیادی را می‌توان برای تحقیق و انتشار پیدا کرد.
هادی‌نژاد ادامه داد: تاریخ علم و ادب استان بوشهر در ایران زبانزد است و شعرا و هنرمندان مشهوری را در تاریخ ادبیات ایران با نام بوشهری می‌شناسیم.
وی افزود: تاریخ علم و ادب در بوشهر شناخته شده است و علاوه بر این، بوشهر آثار باستانی زیادی نیز در قسمت‌های مختلف دارد که هر کدام از این‌ها را می‌توان بیشتر معرفی کرد.
از این نویسنده پیش از چاپ دو جلد از کتاب زیارتگاه‌های استان کتاب مرغ باغ ملکوت به چاپ رسیده و مقالات بی‌شماری از وی در نشریات محلی و کشوری به چاپ رسیده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول