اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استانداری خراسان رضوی؛

جلسه شورای راهبردی زیارت خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار خراسان رضوی هفتمین جلسه شورای راهبردی زیارت برگزار شد.

جلسه شورای راهبردی زیارت خراسان رضوی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس مشهد، این جلسه ظهر امروز در محل استانداری خراسان رضوی و با حضور رضا عبدالملکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف استان برگزار شد.
در این جلسه بیش از 40 برنامه برای هزینه‌کرد بودجه زیارت مصوب شد که اعتبار اختصاص یافته به آن در بخش هزینه‌ای 7 میلیارد و 428 میلیون تومان و در بخش عمرانی 48 میلیارد و 200 میلیون تومان است.
در ابتدای این جلسه حسن علم‌الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مجری طرح مطالعاتی توسعه کمی و کیفی زیارت ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی طرح زیارت در فاز یک افزود: اهداف اجرای این طرح تدوین سند جامع زیارت بوده است.
وی تصریح کرد: فاز دوم این طرح مطالعاتی به تدوین برنامه پنج ساله
عملیاتی استان اختصاص دارد که حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، گردشگری، زیرساختی، اقتصادی و مدیریتی، سیاسی را بر می‌گیرد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام هاشم مهذب رحیم‌زاده دبیر اجرایی طرح زیارت با اشاره به اینکه در فاز اول راهبردهای توسعه کمی و کیفی زیارت امام رضا (ع) را تدوین کردیم افزود: مجموع راهبردهایی که از فاز اول استخراج شد 140 راهبرد بوده است.
وی ادامه داد: این 140 راهبرد در نهایت به 43 راهبرد اساسی تقسیم شد و یک سری ارزش‌های بنیادی را برای زیارت امام رضا(ع) و نیز زائران استخراج کردیم.
سپس رضا عبدالملکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در سخنانی بیان کرد: هم‌افزایی
دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های مرتبط با زائر و زیارت عامل مهمی در انجام برنامه‌ها با سرعت و دقت بیشتری است.
محمود صلاحی نیز در این جلسه گفت: تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه زائر و زیارت باید به ارتقای کمی و کیفی زیارت منجر شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول