اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با پایان این دوره از رقابت‏ها؛

برگزیدگان "از مدرسه تا مرکز" تجلیل شدند‌

خبرگزاری فارس: برگزیدگان رقابت‏های "از مدرسه تا مرکز" در شاهرود تجلیل شدند و بدین ترتیب رقابت‏های جام ولایت پایان یافت.

برگزیدگان "از مدرسه تا مرکز" تجلیل شدند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال بسیج دانش‏آموزی شاهرود به کار خود پایان داد.
محمد مظفری، فرمانده واحد مقاومت بسیج پیشگام شهید بهشتی شاهرود، هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت دهه ولایت و امامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‏آموزان بسیجی عنوان کرد.
وی افزود: این مسابقات در رشته‏های والیبال و بسکتبال و با عنوان جام ولایت برگزار شد.
فرمانده واحد مقاومت بسیج پیشگام شهید بهشتی شاهرود اضافه کرد: در رشته والیبال، 12 تیم به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید فهمیده به مقام اول دست یافت و تیم‏های والیبال ولایت و شاهد دوم و سوم شدند.
وی در ادامه گفت: در رشته بسکتبال نیز 10 تیم شرکت کردند که در پایان مسابقات که به صورت گروهی برگزار شد، در بازی فینال تیم شهید مرحمت بالازاده با نتیجه 70 بر 57 تیم طلایه‏داران بسیج را شکست داد و قهرمان و تیم صاعقه سوم شد.
مظفری با اشاره به استقبال خوب دانش‏آموزان بسیجی از این مسابقات گفت: در این مسابقات بیش از 150 نفر از دانش‏آموزان بسیجی شرکت کردند و به رسم یادبود به همه شرکت‏کنندگان لوح یادبود اهدا و از تیم‏های برتر در مراسمی با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.
فرمانده واحد مقاومت بسیج پیشگام شهید بهشتی شاهرود گفت: این مسابقات از سری مسابقات ورزشی از مدرسه تا مرکز است که تیم‏های برتر رشته‏های والیبال و بسکتبال واحد بسیج به مسابقات حوزه‏ای راه یافتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول