اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

دانشگاه آزاد خلأ آموزشی کشور را پر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: دانشگاه آزاد خلأ آموزشی کشور را پر کرد.

دانشگاه آزاد خلأ آموزشی کشور را پر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در بازدید از مجتمع بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، دستیابی به نهضت نرم‌افزاری را ضروری برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی امروز به عنوان یکی از پایگاه‌های  بزرگ و مهم علمی نقش تعیین کننده‌ای در نوآوری‌ها و تقویت بنیه علمی داشته و مسئولان و نخبگان برجسته آن می‌توانند دانش را در این کشور گسترش دهند.
این مسئول تصریح کرد: امروز دانشجویان باید احساس وظیفه مضاعف کنند چرا که  دشمن نمی‌خواهد ما روی پای خودمان بایستیم و روی پای خود ایستادن، زمانی محقق می‌شود که علم از درون ما بجوشد و ما دست گدایی به  سوی دشمنان دراز نکنیم.
مهدوی بیان داشت: با توجه به خلاهایی که قبل از انقلاب در دستیابی به تولید علمی وجود داشت به لطف خدا و  با همت مسئولان اهل بینش و فکر دانشگاه آزاد اسلامی تاسیس شد تا خلأ موجود را که چند سال کشور را عقب نگه داشته بود را جبران کند.
فرماندار بابل به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: هرکسی در افزایش علم جامعه کمک و کاری انجام داده مطمئنا از فضل و کرامت انسانی، معنویت و معرفت علمی و دینی بهره برده و مورد احترام و تقدیر است.
مهدوی در مورد بهره‌برداری سایت دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: حجت الاسلام قلی‌پور رئیس دانشگاه آزاد بابل نهایت کوشش خود را با معنویت کامل برای احداث و ساخت این مجتمع دانشگاهی که به حق بزرگ‌ترین مرکز آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و ورزشی منطقه و این شهر محسوب می‌شود به کار گرفته است و بدون هیچ تعریف باید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را دانشگاه پویا و با نشاط برشمرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول