اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل خبر داد:

تحصیل 24 هزار دانشجو در مراکز دانشگاه آزاد اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: هم اکنون در شش واحد دانشگاهی آزاد موجود در این استان بیش از 24 هزار دانشجو تحصیل می‌کنند.

تحصیل 24 هزار دانشجو در مراکز دانشگاه آزاد اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشید سلیمی پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیر اظهار داشت: دانشگاه آزاد به عنوان مجموعه عظیم تحصیلی در استان اردبیل توانسته است بعد از محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر با بیشترین ظرفیت دانشجو جذب و تربیت کند.
وی با اشاره به فعالیت خوب واحدهای دانشگاه آزاد در شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: فعالیتی که امروز از نظر کمی و کیفی این دانشگاه دارد مورد قبول و پذیرش است به طوری که ما در مرکز استان تلاش می‌کنیم تا در یک سایت مجهز دانشجویان را با کیفی‌ترین تحصیل روانه بازار کار کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ظرفیت توسعه و رشد هر منطقه را مربوط به توسعه فضاهای علمی و دانشگاهی دانست.
حجت‌الاسلام کاظم موسوی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در چند سال اخیر رشد کمی و کیفی مناسب داشته است، تصریح کرد: ما به بیشتر نیازمندی‌های حوزه انتخابیه خود در مورد توسعه مراکز دانشگاهی و آموزش عالی پاسخگو هستیم و بنده به عنوان عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس سعی دارم اعتبارات و اختیارات بیشتری را در حوزه آموزش عالی برای استان اردبیل کسب کنم.
وی با ارائه گزارشی از اقدامات خوب عمرانی در نیر از اختصاص پنج میلیارد ریال برای اجرایی شدن کریق- آرموداق به میانه خبر داد و بیان داشت: با اجرایی شدن این پروژه فاصله زمانی برای رسیدن به استان‌های همجوار آذربایجان شرقی و زنجان به حداقل می‌رسد.
این نماینده مجلس از اختصاص اعتبار مناسب برای اجرایی شدن کانال‌های سد سرخاب و اجرای شبکه پایاب آن خاطرنشان کرد: چهار میلیارد ریال برای این پروژه به ویژه تکمیل شدن سد سرخاب و شبکه‌های پایاب آن در نظر گرفته شده است.
در ادامه این مراسم یوسف اسماعیلی رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیئت موسس گفت: در مدت هشت ماه این دانشگاه با همت و تلاش مسئولان راه‌اندازی شد که هم اکنون 39 دانشجو در رشته‌های کامپیوتر و تربیت بدنی در مقطع کاردانی در این واحد مشغول به تحصیل هستند.
یوسف اسماعیلی از اختصاص 2/5 هکتار زمین در اختیار این دانشگاه به منظور احداث ساختمان خبر داد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول