اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جمع دانشگاه دانشجویان دانشگاه اراک؛

جاسبی: عشق در دانشگاه آزاد حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: دانشگاه آزاد با پشت میز نشستن و چرتکه انداختن به شدت مخالف است، دانشگاه آزاد با اداری کار کردن مخالف است، چرا که بر این باور است که باید با عشق کار کرد.

جاسبی: عشق در دانشگاه آزاد حرف اول را می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عبدالله جاسبی ظهر امروز در جمع دانشجویان و اساتید‌ دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: در زمانی که جرقه تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی زده شد، عده‌ای از سر دلسوزی و عده‌ای از سر بغض و حسادت علم مخالفت تاسیس این دانشگاه را در دست گرفتند، آن روز که دانشگاه نهال کوچکی بود ماند و سنگ‌اندازی‌ها نتوانست مانع فعالیت دانشگاه شود و امروز که دانشگاه آزاد به یک درخت تنومند پر شاخه و برگ تبدیل شده، به آنها که سر ناسازگاری با این دانشگاه را دارند، می‌گویم بی‌دلیل به شاخ‌های این درخت نپیچید.
وی تصریح کرد: آینده بسیار درخشانی را برای دانشگاه آزاد، هم از نظر موقعیت اجتماعی و هم از نظر جایگاه علمی پیش‌بینی می‌کنم که قطعا رسیدن به این آینده درخشان دست‌یافتنی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ادامه داد: بر اساس برنامه چشم‌انداز باید بیش از 75 هزار مقاله توسط دانشگاه‌های مختلف کشور در مجلات ISI به چاپ برسد و ما به جرات می‌گوییم دانشگاه آزاد به تنهایی بیش از 100 هزار مقاله علمی را تا پایان برنامه پنجم توسعه تولید خواهد کرد که باید در برنامه چشم‌انداز تجدید نظر شود.
جاسبی با تاکید بر اینکه برای توسعه بیشتر دانشگاه باید بیش از پیش تلاش کرد، خاطر نشان ساخت: مسئولان دانشگاه آزاد باید از لحظه لحظه وقت خود بهترین استفاده را ببرند و دائما در اندیشه توسعه کمی و کیفی باشند.
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد با پشت میز نشستن و چرتکه انداختن به شدت مخالف است، دانشگاه آزاد با اداری کار کردن مخالف است، چرا که بر این باور است که باید با عشق کار کرد، اگر عشق نباشد نمی‌توان به پیشرفت و توسعه دست یافت.
جاسبی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در کشور است، گفت: این دانشگاه یک میلیون و 700 هزار دانشجو و بیش از 40 میلیون فارغ التحصیل دارد که 90 درصد از آنها شاغل هستند.
وی تاکید کرد: در آستانه دهه چهارم عمر این دانشگاه رقابت با دانشگاه‌های مهم و بزرگ جهان در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول