اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در مسابقات فوتسال دسته 3؛

بانوان عشایری لردگان افتخار آفریدند

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان بروجن گفت: تیم فوتسال بانوان عشایری روستایی لردگان قهرمان مسابقات فوتسال دسته سه بانوان کشور شد.

بانوان عشایری لردگان افتخار آفریدند
اردشیر جان‌نثار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات فوتسال لیگ دسته سوم خواهران کشور با برتری تیم فوتسال لردگان به پایان رسید.
وی افزود: این مسابقات با حضور هفت تیم از جمله تیم فوتسال روستایی و عشایری شهرستان لردگان، هیئت فوتبال لرستان، تیم رز موکت بروجن، تیم پیام فارسان، تیم کوهدشت لرستان، هیئت فوتبال رامهرمز و تیم باغملک خوزستان به میزبانی شهرستان بروجن با یکدیگر به رقابت پرداختند.
جان‌نثار سطح برگزاری این مسابقات را فنی ارزیابی کرد و گفت: تیم‌های حاضر در این دسته از رقابت‌ها بسیار فنی و تاکتیکی ظاهر شدند که این امر موجب برگزاری دیدارهای بسیار زیبا و تماشاگر پسند را رقم زد.
رئیس تربیت بدنی شهرستان بروجن با مثبت ارزیابی کردن سطح رضایتمندی تیم‌های حاضر در این مسابقات از نحوه میزبانی این شهرستان، گفت: تلاش بسیاری از سوی مجموعه عوامل موثر در برگزاری این مسابقات صورت گرفت که در نتیجه آن توانستیم شرایط میزبانی مطلوبی را برای تیم‌های حاضر فراهم کنیم.
وی با اشاره به نتایج این مسابقات، گفت: در پایان این مسابقات تیم هیئت روستایی و عشایری لردگان با کسب پنج پیروزی و یک باخت موفق شد بر سکوی نخست این دسته از رقابت‌ها بایستد.
جان‌نثار ادامه داد: تیم‌های هیئت فوتبال لرستان و رزموکت بروجن نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.
وی بیان داشت: در روستاها و نقاط دور دست چهارمحال و بختیاری استعدادهای فراوانی وجود دارد که در صورت توجه بیش از پیش مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.
رئیس تربیت بدنی شهرستان بروجن با تأکید بر اهمیت جایگاه ورزش در جامعه، گفت: ورزش یکى از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمى‌هایى است که مى‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند از سوئی دیگر ورزش، کسالت و تنبلى را از انسان زدوده و به وى نشاط و شادابى می‌بخشید.
وی تأکید کرد: ورزش عرصه فعالیت‌های الگومند و برای حفظ و نشاط جسم و روح افراد است و تاثیر ویژه‌ای در سلامت جسمانی، بهداشت و روان، سازگاری‌های اجتماعی و بالندگی جامعه دارد.
مسابقات فوتسال لیگ دسته سه خواهران کشور با حضور هفت تیم از تاریخ 24 آبان لغایت 28 آبان ماه در شهرستان بروجن برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول