اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه پنجم توسعه کشور؛

فقط آموزش و پرورش حق برداشت از صندوق ذخیره ارزی را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: در برنامه پنجم توسعه کشور تنها وزارتخانه‌ای که حق برداشت از صندوق ذخیره ارزی را دارد آموزش و پرورش است.

فقط آموزش و پرورش حق برداشت از صندوق ذخیره ارزی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مدرسه شهید غریبعلی شیخ الاسلامی نوشهر و مدرسه امیرالمومنین(ع) روستای حسن آباد از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که پیش از ظهر امروز در نوشهر به بهره‌برداری رسید.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه عصر فعلی عصر دانایی است، بیان داشت: دانایی به دست نمی‌آید مگر اینکه به آموزش و پرورش نگاهی بنیادی و تحول‌گرا داشته باشیم.
انوشیروان محسنی بندپی گفت: برای داشتن آموزش و پرورش تحول‌گرا نیازمند نیروی انسانی متعهد و متخصص، فضای آموزشی مناسب و بهره‌مندی از امکانات روز دنیا هستیم.
وی با اشاره به اینکه در برنامه چهارم 4 میلیارد دلار برای نوسازی مدارس تخریبی کشور در نظر گرفته شده بود، ادامنمه داد: در برنامه پنجم توسعه کشور نیز تنها وزارت خانه‌ای که حق برداشت از صندوق ذخیره ارزی را دارد آموزش و پرورش است.
محسنی به اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبری به نوشهر و چالوس ادامه داد: بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت شش مدرسه بزرگ در دو شهرستان از این سفر مصوب شده بود که نشان‌ دهنده توجه ایشان به مسائل اموزشی است.
امام جمعه نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه کشور در گروی تلاش در راه کسب علم و دانش است، عنوان کرد: باید زمینه دستیابی به علوم روز در کشور فراهم شود.
حجت‌الاسلام محمود مشایخ افزود: مدرسه ساختن از مقدمات کار خیر است و باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.
استاندار مازندران نیز با اشاره به افتتاح مدارس مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به نوشهر از آنها به عنوان مدارس نمونه به جهت داشتن امکانات مناسب آموزشی و تجهیزات روز یاد کرد.
سید علی اکبر طاهایی اذعان داشت: اختصاص اعتبار بیش از 6 میلیارد تومانی برای ساخت مدارس بزرگ در دو شهرستان نوشهر از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این دو شهرستان بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول