اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

نظارت، رشد و بالندگی به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس بر لزوم نظارت تمام‌جانبه و بهره‌گیری مثبت از کارکردهای نظارت، بر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: نظارت، رشد و بالندگی را به ارمغان می‌آورد.

نظارت، رشد و بالندگی به ارمغان می‌آورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدتقی زمانیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با اشاره به ظرفیت و موقعیت مناسب استان فارس برای تولید سنگ‌های زینتی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سنگ‌های زینتی، در بخش اشتغال خانگی تحول ویژه‌ای را به وجود می‌آورد و این بخش تولیدی همچنان در بالابردن سرانه درآمدی این استان نیز تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: استان فارس از سابقه کاری درخشانی در زمینه تولید سنگ‌های زینتی برخوردار است و دست‌اندرکاران امر باید از این فرصت برای توسعه اقتصادی در این حوزه بهره‌گیری کنند.
زمانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نتایج و اهداف نظارت بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی افزود: ارزیابی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، کارکردها و نتایج خاص خود را به دنبال دارد، اما در مجموع این نظارت منجر به رشد و افزایش کارایی آنان می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها، زمینه ارائه راهکارها برای ارتقای بهره‌وری کاری را فراهم می‌کند.
جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بررسی مصوبات قبلی شورا، معرفی اعضای جدید کارگروه‌های تخصصی استان فارس، ارائه گزارش اقتصادی در زمینه تولید سنگ‌های تزئینی و بررسی پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی فارس پایان یافت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول