اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از امروز آغاز می‌شود؛

بازرسی‌های سرزده از ادارات کل فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس از آغاز بازرسی‌های سرزده از ادارات کل این استان از امروز خبر داد.

بازرسی‌های سرزده از ادارات کل فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین شنبه‌شب در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: این بازرسی‌ها از امروز آغاز شده و بازرسان با حضور در اداره‌ها به بررسی وضعیت خدمات‌رسانی در اداره‌ها می‌پردازند.
وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها به هیچ عنوان قصد مچ‌گیری نداریم و هدفمان ارتقای ارائه خدمات در اداره‌ها است و تقاضای همکاری در این زمینه را داریم.
رئیس شورای اداری استان فارس بیان داشت: تسریع در ارائه خدمات و حل مشکلات مردمی از اولویت‌های مدیریت استان فارس است که تلاش می‌کنیم با شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی، به برنامه منظم و مفیدتری در ارائه خدمات دست یابیم.
استاندار فارس همچنین با بیان اینکه تا پایان امسال باید ارائه خدمات الکترونیکی با یک برنامه زمان‌بندی شده در فارس و با اولویت شهر شیراز اجرایی شود ابراز داشت: افزایش سرعت اجرایی، رضایت‌مندی و کیفیت مدیریت از مهم‌ترین نتایج بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی در دستگاه‌ها به شمار می‌رود و به همین لحاظ نیز باید از مدیریت سنتی دوری کنیم.
صادق عابدین در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به کاهش الگوی مصرف انرژی در این استان ادامه داد: دستگاه‌های دولتی باید الگویی مناسب برای کاهش مصرف انرژی و استفاده بهینه از انرژی باشند و روند کاهش مصرف انرژی در دستگاه‌های دولتی استان فارس باید ادامه یابد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول