اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس خبر داد:

بازرسی از 975 واحد صنفی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از انجام بیش از 975 مورد بازرسی طی سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

بازرسی از 975 واحد صنفی در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدجعفر نعیمی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: طی سه ماه گذشته بیش از 975 واحد صنفی شهرستان مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد 47 فقره پرونده تخلف تشکیل شد.
وی افزود: این پرونده‌ها برای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه، طرح غیرقانونی، تقلب و فروش اجباری کالا تشکیل شده است.
نعیمی ارزش ریالی این پرونده‌ها را مبلغ 70 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: پس از تشکیل پرونده تخلف با متخلفان برخورد لازم صورت گرفت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه ورود حجاج به کشور خبر داد و یادآور شد: این طرح از 12 آبان‌ماه به مدت 20 روز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
وی هدف از اجرای این طرح را بررسی و بازرسی از میادین میوه و تره‌بار، مواد غذایی و رستوران‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به ورود حجاج بیت‌الله الحرام به کشور طرح نظارتی ویژه حجاج اجرا و بر کیفیت و قیمت کالا و خدمات نظارت می‌شود.
نعیمی افزود: با هدف نظارت بر قیمت کالا و خدمات و همچنین ارائه گزارش عملکرد این اداره جلسه تنظیم بازار به صورت ماهانه در شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس به شماره تلفن گویای 124 این اداره اشاره کرد و یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف مختلف مردم می‌توانند نارضایتی خود را به بازرسان این اداره اعلام کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول