اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل بازرسی استان ایلام:

بازرسی موافق واگذاری سهام پتروشیمی ایلام به بخش خصوصی نبود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: با توجه به شرایط ویژه پتروشیمی ایلام، اداره کل بازرسی استان ایلام موافق واگذاری سهام پتروشیمی به بخش خصوصی نبود.

بازرسی موافق واگذاری سهام پتروشیمی ایلام به بخش خصوصی نبود
علی مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: واگذاری سهام پتروشیمی به بخش خصوصی سال قبل انجام و اجرایی شد که این دستگاه اجرایی موافق این موضوع نبود.
وی ادامه داد: اعتقاد دستگاه بازرسی بر این بود که واگذاری سهام پتروشیمی به بخش خصوصی در این شرایط به صرفه و صلاح مجتمع پتروشیمی ایلام نیست.
این مسئول اضافه کرد: 7 شرکت، خریداران بخش دولتی سهام پتروشیمی ایلام بودند و قالب این شرکت‌ها افراد کاری نبودند و انتظار می‌رفت زمانی که بخش خصوصی جایگزین بخش دولتی می‌شود روند احداث پروژه سرعت یابد که در عمل چنین اتفاقی روی نداد.
مهدیخانی تصریح کرد: این موضوع سبب نگرانی اداره کل بازرسی استان ایلام شد و این دستگاه با واگذاری سهام به بخش خصوصی مخالفت کرد.
مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه موضوع اختلاس در پتروشیمی ایلام مطرح بود بر این اساس این دستگاه بازرسی موافق ورود بخش خصوصی در این مقطع به پتروشیمی ایلام نبود.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده اخیرا آن بخش خریداری شده از شرکت پتروشیمی ایلام از سوی شرکت بازرگانی پتروشیمی کشور مجددا از بخش خصوصی خریداری شده است.
این مسئول اضافه کرد: 50 درصد شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز خصوصی و 50 درصد این شرکت دولتی بوده که جای امیدواری است که پتروشیمی ایلام از این حالت خارج شود.
مهدیخانی تصریح کرد: این دستگاه بازرسی معتقد است که اکنون زمان واگذاری پتروشیمی به بخش خصوصی نیست و این زمان باید به بعد از بهره‌برداری پتروشیمی موکول شود.
مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: در مجموع وضعیت کنونی پتروشیمی با توجه به تغییر مدیریت آن و خریداری سهام توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی از حالت رکود خارج شده و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: امیدواریم در ماه‌های آتی پتروشیمی ایلام به بهره‌برداری کامل برسد و خیر و بهره آن نصیب مردم استان ایلام شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول