اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر جهرم:

تفکر بسیجی متمایز از جریان‌ها است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم گفت: آنچه امروز ارزش صلابت و اهمیت بسیج را از سایر جریان‌ها متمایز کرده، وجود تفکر بسیجی است.

تفکر بسیجی متمایز از جریان‌ها است
چنگیز خراس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بدنه فعال ملت، محور تحرک مردم و ذوالفقار ولایت و ملت ایران است.
وی افزود: هفته بسیج فرصتی است که یک بار دیگر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و به کارگیری بسیج در مأموریت‌های علمی، اجتماعی و سازندگی در نسل جوان به ویژه بسیجیان سلحشور تداعی ‌شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به مسائل اخیر بین‌المللی و منطقه خاورمیانه ابراز داشت: بسیج با رویکردی فرهنگی و توجه ویژه به جنگ سایبری پاسخگوی تهدیدهای کلان علیه نظام است.
وی افزایش آمادگی مقابله با تهدیدات امنیتی نظامی و افزایش فعالیت‌های فرهنگی برای حفظ و گسترش ایمان به عنوان پایه اصلی مقاومت ملت ایران را از محورهای اصلی فعالیت بسیج در دوره جدید عنوان کرد و گفت: در واقع تمام کسانى که به خداوند عشق می‌ورزند و در راه او براى اعتلاى کلمه اسلام، و عزت مسلمانان، با دشمنان خداوند، مقابله نظامى، سیاسى، فرهنگى و غیره مى‌کنند، عضو بسیج و بسیجى هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه امروز ارزش صلابت و اهمیت بسیج را از سایر جریان‌ها متمایز کرده، وجود تفکر بسیجی است و مهم‌ترین هنر و کارکرد بسیج این است که نه تنها میلیون‌ها انسان را در قالب یک نهاد عظیم و منسجم مردمی سازماندهی کرده بلکه زمینه‌ساز فرهنگ در خیل عظیمی از مردم شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول