اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان:

بسیج نیروی مردمی متکی به ایمان است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری زنجان با بیان اینکه بسیج الگوی مناسبی برای حرکت‌های آزادی خواه جهان است، گفت: بسیج نیروی مردمی متکی به ایمان و اعتقاد است.

بسیج نیروی مردمی متکی به ایمان است
 نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان محسوب می‌شود، افزود: ایمان و آگاهی بسیج موجب ادامه روند انقلاب شده است.
دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان بیان کرد: بسیج در طول تاریخ کشور، در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و در عرصه‌های مختلف از نظام و دستاوردهای آن دفاع کرده است.
وی ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف میانداری انقلاب را برعهده داشته و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
مجتهدی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف، افزود: نقش بسیح تنها در زمینه نظامی نیست، بلکه در همه زوایای انقلاب که انقلاب به این قشر نیاز داشته حضور یافته و خوش درخشیده است.
وی ظرفیت‌های بی‌انتهای بسیج را برای آمادگی و مقابله با توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر عنوان کرد و بیان کرد: بسیج الگوی مناسبی برای حرکت‌های آزادی خواه جهان است.
دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان بر اهمیت نقش بسیج در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: هرچه جامعه به سوی پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد، نقش بسیج و بسیجیان در جامعه حساس‌تر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیج مجموعه‌ای مقتدر در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تکنولوژی و نظامی است.
مجتهدی با اشاره به اینکه هدف از زنده نگه داشتن هفته بسیج و ارتقای تفکر بسیجی در جامعه ارتقای سطح مدیریتی و رسیدن به اهداف انقلاب است
وی یادآور شد: همه موفقیت‌ها و دستاوردهای به دست آمده از اوایل انقلاب تاکنون، مرهون وجود تفکر بسیجی در جامعه است.
دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین و بررسی ابعاد مختلف آن است که باید از این موقعیت استفاده لازم را کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول