اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار آستارا:

بزرگ‌ترین مردان تاریخ پرورش یافته بسیج هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: بزرگ‌ترین مردان تاریخ انقلاب اسلامی ایران پرورش یافته مکتب بسیج هستند.

بزرگ‌ترین مردان تاریخ پرورش یافته بسیج هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور عصر امروز در نخستین جلسه ستاد تقویت، توسعه و پشتیبانی بسیج این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و شهدای بسیجی، اظهار داشت: بسیج عظیم‌ترین و عزیزترین نهاد کشور است و بزرگ‌ترین مردان تاریخ در این مکتب و این نهاد پرورش یافته‌اند.
فرماندار آستارا با اشاره به اینکه پاسداشت بسیج، گرامیداشت غیرت و تعصب مردان و شیر زنان است، افزود: بسیجیان باید با تمام قوا در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام حضوری مستمر و پرشور داشته باشند و با مشارکت فعال خود در همه حوزه‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده انقلاب بزنند.
وی، پایه‌گذاری نهاد بسیج از طرف امام راحل را اقدامی ارزشمند و بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: بسیج باید هر روز توسعه یابد و به گفته امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی، بقا و استمرار این نظام و مصونیت آن در برابر تهدیدات در گرو گسترش بسیج در بین آحاد ملت و حفظ تفکر بسیجی است.
اسدپور با بیان اینکه بسیج پاسخگوی بسیاری از مسایل کشور است، ادامه داد: بسیج وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها محرومیت‌زدایی بوده و در این حوزه انصافا بسیج سنگ تمام گذاشته و با تمام قدرت با بسیج سازندگی بسیاری از مناطق محروم کشور را با دستان توانمند خود از محرومیت پاکسازی کرده است.
وی، محور وحدت و اتحاد ملت‌های مظلوم را بسیج عنوان کرد و اذعان داشت: نگاه مغرضانه دشمن به پیشرفت و توسعه کشور از ابتدا بوده است و تا زمانی که تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت فقیه در این مملکت حاکم باشد هیچ‌کس جرات جسارت به این کشور را نخواهد داشت.
این مسئول با تاکید بر اینکه باید تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به طور صحیح نهادینه شود، بیان داشت: امسال گرامیداشت هفته بسیج را منسجم‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌کنیم تا به دشمنان ثابت کنیم که تا آخرین قطره خون از ولایت و آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع می‌کنیم و همواره یاد و نام آنان را گرامی نگه می‌داریم.
وی، ستاد تقویت، توسعه و پشتیبانی بسیج آستارا را دارای چهار کمیته عنوان کرد و اذعان داشت: این ستاد در شهرستان با مسئولیت فرماندار و دبیری فرمانده بسیج شهرستان تشکیل می‌شود و دبیر ستاد شهرستانی هم نسبت به راه‌اندازی دبیرخانه ستاد و پیگیری شرح وظایف و جمع‌بندی عملکرد کمیته‌ها اقدام می‌کند.
اسدپور با اشاره به اینکه جلسات این ستاد به طور میانگین هر ماه یک‌بار با موضوعات مشخص تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: هر کدام از کمیته‌ها به صورت جداگانه هر 15 روز یک‌بار جلسات خاص با موضوعات از پیش تعیین شده را تشکیل می‌دهند و در صورت نیاز هرگونه اشکال و ابهام توسط مسئول ستاد و یا دبیر ستاد جمع‌بندی و منعکس می‌شود.
وی، خواستارحضور فعال مدیران و اعضای ستاد در این جلسات شد و توجه بیشتر آنها بر موضوعات مطرح شده در این جلسات را مورد تاکید قرار داد.
 
 *جنگ نرم دشمن جنگ با معنویات است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های بسیج طبق مقتضیات زمان برنامه‌ریزی می‌شود، اظهار داشت: روند و دیدگاه بسیج بر اساس مقتضیات کشور صورت می‌گیرد و در این زمینه اقدام‌های بسیار خوبی از طرف بسیج انجام گرفته است.
فرزام عباسی با اشاره به اینکه جنگ سخت دشمن تمام شده و جنگ نرم دشمن آغاز شده است، گفت: جنگ نرم دشمن جنگ با معنویات است و دشمن با تمام قوا و استفاده از رسانه‌های خود سعی دارد که نوجوانان و جوانان ما را از مسیر اصلی منحرف کند.
وی ابراز داشت: اگر پایه‌های اعتقادی نسل جوان را مستحکم کنیم به طور یقین در جنگ نرم دشمن پیروز خواهیم بود و در این زمینه اجرای طرح صالحین یکی از طرح‌های خوب بسیج برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا، فاصله گرفتن جوانان از مساجد را فاصله گرفتن از معنویات عنوان کرد و آن را خطرناک دانست و تصریح کرد: دشمن به این مسئله اذعان دارد که بیداری اسلامی در منطقه به آنها به شدت ضربه می‌زند و اتحاد و وحدت مسلمانان دشمنان را مایوس می‌کند.
وی، برنامه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته بسیج در آستارا را اعلام و بر ضرورت حضور و توجه ویژه مردم و مسئولان در این هفته تاکید کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول