اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد:

برگزاری 55 برنامه آموزش و پرورش دشتستان در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از برگزاری 55 برنامه آموزش و پرورش این شهرستان در هفته بسیج خبر داد.

برگزاری 55 برنامه آموزش و پرورش دشتستان در هفته بسیج
 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبا‌سعلی اسدی عصر شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج در آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: بسیج نقش مهمی در رشد و پیشرفت ایران اسلامی داشته و بسیاری از موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مرهون بسیج است.
وی افزود: بسیج یکی از مهم‌ترین نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که مردمی بودن این تشکل یک ویژگی شاخص محسوب می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب همیشه با کینه‌توزی و به شکل خصمانه با بسیج رفتار کرده‌اند و این امر معنای واقعی این فرمایش امام راحل(ره) است که فرمودند: "اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد".
اسدی بیان داشت: باید تفکر و ایدئولوژی بسیج که همان ایثار و فداکاری مخلصانه است در بین جوانان و سایر اقشار جامعه نهادینه شود که تحقق این امر اعتلای واقعی جامعه و کشور را در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر بالندگی ایران اسلامی گام برمی‌دارند و دشمنان از بسیج و بسیجی وحشت دارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از برگزاری 55 برنامه در هفته بسیج در آموزش و پرورش دشتستان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی مسابقات ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.
اسدی عنوان کرد: باید نسبت به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین دانش‌آموزان اهتمام ورزیم و معلمان و اساتید ارزشی در این عرصه نقش مهمی بر عهده دارند.
در این نشست در راستای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج تبادل‌نظر شد و تمهیداتی در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن هفته بسیج اتخاذ شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول