اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی فرمانده ناحیه سپاه بستک؛

برنامه‌های هفته بسیج در بستک اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بستک از اجرای بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برنامه‌های هفته بسیج در بستک اعلام شد
حبیب الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با بیان اینکه بسیجیان پاک‌ترین و مخلص‌ترین افراد جامعه هستند، اظهار داشت: هفته بسیج هفته یادآوری عشق و خلوص و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: بسیجیان رزمندگان اسلامند و پاسدارانی هستند که حافظ حریم اسلام ناب محمدی هستند و خواهند بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته بسیج در شهرستان بستک متنوع‌تر از سال‌های گذشته است، ابراز داشت: در بستک با همیاری و همفکری مسئولان و بسیجیان برنامه‌های گوناگونی را در اقصی نقاط شهرستان و در پایگاه‌های مقاومت اجرا خواهیم کرد.
وی مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بستک را برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره غذایی و صنایع دستی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از بسیجیان دانش‌آموز طرح هجرت، افتتاح ساختمان حوزه شهدا بستک و پایگاه گچویه، اجرای طرح سنجش سلامت در مناطق محروم، همایش تجلیل از نخبگان دانش‌آموز سراسر شهرستان، برگزاری مسابقه دو ومیدانی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اعزام دانش‌آموزان بسیجی به اردوی راهیان نور، برگزاری یادواره شهدا و دعای کمیل و ندبه، همایش رژه بسیجیان در پنجم آذرماه و برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال عنوان کرد.
سهرابی در ادامه یادآور شد: همچنین برنامه‌های برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر بستک و جناح، همایش ترویج حجاب و عفاف، برگزاری طرح ابرار، همایش بسیجیان دانشجو نیز به مناسبت هفته بسیج در برنامه‌های این هفته قرار دارد.
وی از همه بسیجیان دعوت کرد همچون سال‌های گذشته و پرشور‌تر در برنامه‌های این هفته شرکت کنند تا به گفته وی این امر مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن باشد.
این فرمانده بسیج در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان در عمر بیش از 30 ساله انقلاب همواره در صیانت از آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی (ره) کوشیده‌اند، ابراز داشت: این نهاد که به عنوان مردمی‌ترین نهاد انقلاب در همان سال‌های اولیه شکل گرفته است را می‌توان به جرات یکی از معجزات فکری رهبر کبیر انقلاب خواند که با این کار سبب شد انقلاب برای همیشه بیمه شود.
به گفته سهرابی اقتدار و صلابت سپاه و بسیج در برابر توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌ها، سبب شده است غرب و استکبار همواره سمت پیکان حملات خود را به سمت این نهادهای بگیرند، غافل از اینکه سپاه و بسیج جزئی از ملت و پیکره انقلاب است که از دل مردم و جامعه برآمده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول